Imperium Galactica II fórumok


Új üzenet
A témát lezárták, ezért nem írhatsz hozzászólást!

4 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

1273. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 11. 18. 08:00:48
Emberi faj csodafegyvere az ,hogy lehet paralizálója és antianyag sugara is. A kettő együtt tud jól működni. Paralizálóval lebénítod a hajóját, akkor nem tud mozogni aztán antianyaggal ropogósra sütöd. Nehéz és lehetetlen szinten meg naná, hogy csal, láttam már én is olyat, hogy indul egy kolonizáló hajó a bolygóról, majd rögtön utána 5 vadász is, de meg kukkolod műholddal kiderül ,hogy csak egy gyára van és 100%-os gyártású a bolygó. Az első részben még durvábban csal a végén a Dargslan. Már csak egy bolygója van és mindig fullos flotta mellette ha levered akkor azonnal újratermel egy másikat, volt mikor én is cheattel nyomtam és valami 20 után untam meg, mindig ha legyilkolod azonnal újragyártja a semmiből is. pedig még orbitális gyára sincs a csatahajók gyártásához, mert azt ugye ott csak úgy lehet gyártani. és ott bolygónként csak 1 gyár lehet.

1272. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 11. 18. 02:11:11
Bevallom multizni sose multiztam, az időkapcsolgatás nélkül igen nehéz dolgom lenne, pláne 2-3 ellenféllel szemben :D meg őszintén megmondom, kicsit zavar az hogy csak akkor nyerted meg a játékot ha minden más fajt kiirtasz a galaxisból (a pályáról), ha szövetségre lépsz vele, az nem "ér". Pedig hát "Alliances" lenne a játék neve vagy mi :D :D

Most a küldetésekre startoltam rá, sikerült megcsinálnom a "Visszavágó" missziót!!! Hihetetlen,de igaz! Iszonyatosan, aránytalanul nehéz volt, a "Védd meg a toulen" hozzá képest könnyű habos piskóta 1 darab bolygód van, a Kraheneknek van vagy 50, és már a legelején impulzuslézeres nehézkorvettekkel támadnak, neked meg van pár gyopár rombolód meg korvetted, paralizálód az persze nincs, nehogymá, még a végén fair lenne a játék...és állandóan jöttek támadni! Kereskedők kb. semennyi nemjött, és kólónizálni sincs ott értelme, mert egyből jön a Krahen és lezúzza a bolygódat (meg pénzed sincs rá).
Kiderült hogy itt jönnek képbe az űrbázisok. Két fejlett űrbázissal és azzal a maroknyi hajóval sikerült még a Krahen csatahajókat is legyőznöm, de így is hullottak a hajóim mint a legyek (mit vártok, rombolóval Krahen csatahajók ellen, haha) és ha nemvolna még így is épp elég lehetetlen a küldetés, a játék még pofátlan ocsmány módon csal is. Előfordult egymás után kétszer is, hogy a két űrbázisomat fogta és szépen eltüntette a bolygóm mellől...nem lőtték szét, meg semmi, egyszercsak volt-nincs. Egy másik alkalommal meg az egyik védekezőharcnál a nehéz cirkálóm minden ok nélkül felrobbant. Semmi, rá se lőttek, egyszerűen csak úgy felrobbant. Ez hihetetlenül felmérgesített...nem csodálom hogy sokan kerestek csalást az IG2höz, a játék is csal agyba-főbe. Azt már meg se említem hogy a Krahenek évente új cuccokkal támadtak be, holott lassabban és drágábban is fejlesztenek a többi fajnál, én meg toltam a duplapénzest is azért, és még így is legyorsult fejlesztésben (főleg hogy a hülyeségeket is kifejleszti). Pofátlan!!! A hab a tortán pedig a küldetés "Normál" nehézségű minősítése...
úristen emberek, a "Visszavágó" tényleg lehetetlen misszió, csak úgylehet megcsinálni ha kihasználod az AI hibáit, de még úgyis rengeteget kell töltögetni vissza, pont az ilyen eltűnős űrállomások meg felrobbanó nehézcirkálók miatt

A "Főnix küldetés" már sokkal könnyebb volt, bár a leírás nagy kegyesen elfelejtette megemlíteni hogy Krahenek itt is lesznek...cseppet ledöbbentem mikor elhúztak a birodalmam szélén a maguk kis ötszörös túlerejével. Mivel az emberi faj nem gyárt csodafegyvert, beletellett 3 órányi vacakolásba amíg le tudtam velük is számolni...
én vagyok nagyon béna, vagy mit rontok el ezeknél a misszióknál???

1271. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 11. 17. 21:21:57
Űrvédelmi ágyút majd kipróbálom, esetleg még az űrbázis lehet jó ha 1-2 belőle, ha arra lő először akkor addig lehet esély szétlőni pár hajót. Bár annyira sem az űrvédelmi ágyú nem az űrbázis nem elég, hogy 9 nehéz Rombolót nehéz lézerrel szétkapjon, neked meg van 3 rombolót max. tetra lézerrel. Torpedót nem tudsz fejleszteni addig Shinariknál alapból nincs is. Skirmish lehetetlen módban még jobb, mert ott alapból úgy indul minden ellenség ,hogy Nehéz Korvettek, MK2-es hajtómű, nehéz lézer, torpedó., még civil épületekből is megkapja pl. a Nagy lakóépületet meg asszem a bár-t is. Ha nagyon gáz van az elején én inkább erődökkel védekezem, ha nagyon az elején támad akkor pár épület labort felhúzok, és kifejlesztem a lézeres erődöt ebből 2-3 a bolygóra, de csak egyet kapcsolok be, a többit csak akkor ha támad. Az AI van olyan hülye, hogy csak a bekapcsoltakkal számol, így nem hoz sok tankot, így mindig visszaverik a támadást. Addig meg először hiperhajtóművekre rágyúrni ,hogy ne legyek lassabb és partizánkodás, 1 tank, 1 hajó flottával védtelen bolygóinak irtása, frissen kolonizált bolygó lerohanása, főépület eladása, amilyen ökör sokszor ismét kolonizálja, így lehet pumpolni. Na meg ha van védtelen bolygója el lehet adni róla minden épületet, az is bevétel és még őt is gyengíted. Ha a játék elején mikor még nem vagy elég erős betámad a Krahen akkor ez jó taktika ellenük. Kraheneknél ráadásul csak a felfedezett bolygót kell védeni, és arra vigyázni ,hogy ne kergesse a flottádat mikor épp a birodalmadba mész ill. minden közelben kolonizált bolygóját még a főépület megépülte előtt elfoglalni és eladni a főépületet, nehogy a radarjával megtaláljon még bolygót. Bizony azt kel kihasználni ,hogy nem tudnak diplomáciánál pénzért infót vásárolni és kémekkel sem tudnak bolygóinfót szerezni, csak akkor tudják támadni ha felfedezik.

Gépi fajoknál ahogy nézem a sima matek megy, és valóban néha elég érdekesdolgok történnek, mikor pl. kíváncsiságból kémműholdat raksz egy bolygóra, amire rástartol és már van olyan fejlett radarod, hogy azt is látod hogy foglal. Ha bekapcsolod a szimulációt akkor is érdekes, hogy 2-3 erőddel védett bolygónál kihozza a gépet győztesnek ,de ha lejátszód a csatát, akkor meg röhögve meg tudod védeni velük. De olyan is van mikor neked kedvez a matekozás csata helyett, volt már úgy ,hogy belvárosban lévő sok erőd esetén 20 tankból majd minden odaveszett ha simán beküldtem, de még akkor is nagy veszteség volt ha leromboltam az erődök körül mindent, hogy minden tank tudja lőni. Ha meg szimulációval mentem csatára akkor pár tank veszteséget vitt.

Embereknél és Shinariknál is bejövős taktika ha már van legalább 5-6 lánctalpas tankod lézer toronnyal és lőtáv növelővel nekiesni a Godannak vagy az Iberonnak ha felfedezed őket. Sőt akár akkor is ha ha csak űrben vagy erős, és csak az alap két tankod van meg. Ők ketten nem építenek erődöket, így a tankgyár nélküli bolygóik védtelenek teljesen. Ha annyival nem is vagy erősebb, hogy meg tudd tartani akkor semmisítsd meg eladva róla mindent, legalább őket gyengíted. Antarival még jobban lehet szopatni a gépet a +2 faktoros gyorsasággal még lehetetlen szinten is. MK2-es hajtóműve van neki is, és azt fel lehet rakni a nyomi Rombolókra is elsején fejleszthető, és hopp máris gyorsabb vagy így hiába erősebb az űrben, ha nem akarod nem lesz csata.

Középjátékban meg minden fajnál működik ,hogy a nagyon erős birodalom flottáját le kell kötni csiki-csukizva. Egy hajó 1 tank erre tökéletes, még pár hajó leválasztva a közelben, amivel kinyírod a főflottába igyekvő hajókat, aztán csak várni kell ameddig nem erősödsz meg annyira, hogy le tudd győzni. Közben meg a védtelen bolygóit kell rommá lőni (ha erődök vannak rajta) vagy elfoglalni gyengítve őt és erősítve téged. Közben meg lehet pumpolni is, mert hajlamos építkezni az oda-vissza foglalt bolygókon, ő épít, te eladod mielőtt elkészülne (ha erődöt épít rá vagy ágyút el is kell!!!) Arra kell még vigyázni, hogy ne legyél nála lassabb, mert akkor támadja majd a flottát.

Terjeszkedni amúgy már egy paralizálós korvettel is elég eredményesen lehet.


1270. E-Mail küldése MOSAT_1Csillagidő: 2015. 11. 17. 10:51:38
Sziasztok!
Örömmel látom, hogy a játéknak még vannak aktív rajongói!! Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy volna-e kedvetek multiban játszani?
Ha igen, akkor írjatok nekem a pacimgamegmail.com emailre, vagy keressetek a kris.ts3.pushrbx.net TS3 szerveren (MOSAT_1). TS3-mon hétközben este 8 körül vagyok megtalálható, hétvégén meg szinte egész nap.
Régebben (10-12 évvel ezelőtt) nagyon sokat játszottam a játékkal single-multi verzióban egyaránt. Ezekben a régi szép időkben volt hogy a multik esetében több jelentkező volt, mint amennyi hely

Jó lenne ismét összehozni a régi idők emlékére egy partyt, vagy akár még többet is

1269. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 11. 13. 00:52:44
Űrvédelmi ágyúkkal nem tudod kihúzni a dolgot valahogy? Úgy értem, hogy amikor jönnek a kemény kalózok, rakol le a bolygódra 2-3 űrvédelmi ágyút, és akkor nemköll menekülnöd. Az űrvédelmi ágyúk fosok ez igaz de ha elvonják a kalóz hajók figyelmét, akkor már megérte őket felhúzni. Elvégre ez lenne a lényeg hogy NE rád lőjenek hanem a felszínre, te meg akár tetralézerrel is kicsinálhatod őket. Meg aztán az űrvédelmi ágyú-1 valamelyest azért rongálja őket is. Próbáld ki hátha így nagyobb sikerrel jársz.
Most lenyomtam emberekkel és Shinarikkal pár hadjáratot normálban megint. Kétszer megint bekaptam az "ismeretlen űrhajók közelednek" kezdést. Ha az emberekkel rögtön rástartolsz az űrhajós laborokra és a tetra lézertől duplapénzzel fejlesztesz, a nehéz lézerig eljuthatsz, azzal pedig már legyőzhetőek. Shinariknál nem működik, ők túl lassan fejlesztenek még duplapénzzel is. Még az segíthet ha a kólónizálót bennehagyod a flottádban, pár kóbor lövést elpocsékolnak rá.
Az mondjuk elég ganéj dolog hogy a kólónizálók alig élnek túl pár lövést. Hát basszus,csak háromszor akkorák mint egy korvett, lehetne rajtuk minimum annyi páncél alapból mint egy nehézrombolón.

Behozhatatlan előny lehet amikor Shinarival a kereskedő jön hogy gyártsál neki tankokat + hajókat. Húzod a tankoknál az időt és közben gőzerővel gyártasz rombolókat. Ha ügyes vagy, és főleg ha kólónizáltad a 225% gyártós bolygót addigra, legyárthatsz sztem simán 16-20 hajót is, ezeket eladod dupla áron = elképzelhetetlenül sok lóvé, kb. mintha csaltál volna. Ebből aztán futotta májer flottára meg terjeszkedésre, sőt még kémekre is. A játék további részében verhetetlen voltam, a többi faj kezet csókolt nekem, még a Godánok is összehaverkodtak velem egy rövid háborút követően (azthitték a kis ügyefogyottak, hogy 16 hajójukkal könnyen lenyomhatják a 3 hajómat, csak azzal nemszámoltak hogy az a 3 az nehézkorvett impulzusos lézerrel + paralizáló meg ionpajzs).

Ezúttal az embereknek is nehezebb dolguk volt, HÁROM faj támadta őket egyszerre: Antarik, Iberionok és a Cheblonok. és mi történt? Az emberek legyőzték sorban mind a hármat! Néztem nagyokat...

Felfigyeltem arra is hogy ha két gépi faj háborúzik egymással, a gép nagylelkűen elfelejteni hogy erődök vannak a bolygón. Az Antarik és a Krahenek hadakoztak, adtam az Antariknak egy bolygót amin 4 nehézerőd volt, a Kraheneknek meg sz.r lánctalpas tankjaik voltak sima rakétatoronnyal (59 asszem). és mi történt? Összesen KÉT tank veszteséggel a Krahenek bevették a bolygót.
Az is mókás hogy a fajok egymással nem kötnek szövetséget vagy megnem támadásit soha. F9-eztem sokat úgyhogy láthattam. Nem, ők csak háborúznak, haverkodni egyik se haverkodik a másikkal, még akkor se amikor szólok nekik az emberekkel hogy támadják meg a Krahent. De milyen jó hogy a játék alcíme "ALLIANCES", nem? :DDD

1268. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 11. 06. 08:40:23
Játszottam egy menetet könnyű szinten Shinarikkal:
https://www.youtube.com/watch?v=0EJNNixJaMo

Eléggé sétagalopp volt, igaz a mondás ,hogy könnyű szinten a többi faj csak úgy van ,de nem csinál szinte semmit. Kereskedők folyton jönnek, bevétel a csillagos egekben. Mivel lánctalpas kerekes tanknál és torpedós rombolónál erősebb támadóval nem találkoztam kb. fele annyi idő alatt is simán győzhettem volna ha csak a paralizálós Korvetteket fejlesztem ki aztán rögtön tanklaborok és a lézertornyos lőtáv növelős lánctalpas tankot. Később meg ugye a radarokat, és lehet deríteni ill. később már kolonizálással deríteni minél messzebbre. Eddigre már van több feltuningolt kém is, ígyh a egy fajt megtalálok pillanatok alatt ki lehet kémkedni a lokalizációt aztán ledarálni. Terjeszkedni meg úgy lehet ilyenkor ,hogy a radarhatár szélénél kolonizálok bolygókat, előbb-utóbb meglesz mindenki.


A vége a videónak vicces még. Cheblon mint utolsó túlélő azonnal hadat üzen a stzánalmas 7 bolygójával és harmatgyenge flottájával, majd pár mp után már nyüszítve kér kegyelmet és adja meg magát.

1267. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 10. 17. 20:42:37
Kicsit bővebben, mit látunk rajta.

Az elején jön két kalóz flotta, erősebbek, nehéz rombolók nehéz lézerrel, nekem csak tetra van és sima romboló pajzs nélkül. Hiperhajtómű MK1 az egyetlen megoldás, így gyorsabb vagyok náluk és időt lehet húzni azzal ,hogy menekülök előlük, mert így nem lesz űrcsata, és addig el vannak foglalva ezzel bolygóra se támad ( azért raktam rá két erődöt hátha mégis megpróbálja), ilyenkor nincs más mód fejlődni ahogy tudsz és erődökkel védekezni. Ha van hajtóműve és nem tudod lerázni akkor meg eladni a hajókat mielőtt tankokat bolygóra lepakolva mielőtt kinyírja őket. 2 korvettel és paralizálóval már sima ügy megfogni. Később még ECM a torpedók ellen, de ez alapból már egy jó flotta űrharcra bolygót meg lehet pár vett tankkal is foglalni, úgyis csak űrből vagy gyengén védetteket lehet, ahogy látszik is. Jobban több erőddel védett bolygót csak fellázítani lehet tankokkal ha rommá lősz az erődök körül mindent. Cirkáló, és hajó manipuláló szintig gyorsított ütemben fejlesztés és innentől nyert ügy, eleve az űrhajók fejlesztése a fő szempont minden más ráér, a játék úgyis az űrben dől el, hiába erősebbek a tankjai ha nem jut el vele a bolygóimig Tankokat csak cirkáló szint után akkor már gyorsan megy, antigravitációs tank nehéz toronnyal már jó, Godan, Iberon ellen, Godanokat itt már kinyírták, Iberonok ellen meg sima ügy, flottája leverve, erődöket akárcsak a Godan nem építenek, 5-6 iylen tank meg az ai bugot kihasználva, miszerint ha rátámadsz egy tankjára minden tankja a támadót kergeti simán legyőzhető. Sorban felállítva a tankok egyet odaküldök ,hogy nagyobb lőtávval (ez fontos) lőjön egyet oda aztán spuri vissza jönnek libasorban össztűz és esélyük sincs. Gyárak és kutatóközpontok eladásával meg sok pénz jön a házhoz és ha vissza is foglalja se megy vele sokra, mert gyártani nem tud. Az Ai ugye szétszórva rakja a gyárait, majd minden bolygóra rak. én meg egyre pakolok sokat. A végén meg jöttek az emberek kajaszálíltással, az sok pénzt hoz ,de harmatok voltak így a végén, így a Krahenek mellé álltam, így a vége sétagalopp volt. Ha az emberek mellé állok ,egyedül győzhettem volna le a Kraheneket, ami ha már van hamvasztója nem biztos ,hogy ment volna. Legalábbis elég hosszadalmas lett volna. Maradt volna az ha van hamvasztója, hogy szétszórt flotta, ill. egy kicsi, ami egy hajó 1 tank, ami csak követi a Krahen flottát és visszafoglal minden elfoglalt bolygót (AI bug az is, hogy csak a lassabb flottákra támad, túlerőben is, 1 mk5-ös cirkálóra pl. sosem fog), mg még pár, ami lassan, de biztosan morzsolja a többit, amit tud elfoglal és leírt róla minden gyártó-kutató épületet, amit nem azt igyekszik fellázítani rommá lövéssel.

Ha kicsit barátkozóbbak a többi birodalmak vagy jobban erőltetem talán megnemtámadási szerződést köthettem volna vagy kémekkel csórhattam volna el találmányokat, így kevesebbet kellett volna fejleszteni, pl. a tankterveket ha megveszem 10 ezer kreditért vagy kitörésgátlóra cserélve.

1266. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 10. 17. 20:21:20
Egy tegnap esti gameplay:
Shinari hadjárat nehéz fokozat vágatlanul.

https://www.youtube.com/watch?v=b91sLTPsxH0&feature=youtu.be

Adócsalás trükk nélkül is meg lehet nyerni, persze menteni sűrűn kell és az AI hibáira és a faj előnyeire is rájátszani

1265. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2015. 09. 30. 20:12:35
8.1-en sikerült a 10 nem sokba különbözhet

Kompatibilitási mód XP SP3 beállítva és ig2nt.exe-t indítva nálam gond nélkül megy.

1264. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2015. 09. 29. 17:17:29
Ig2 valakinek sikerült windows 10en futattni? Kérem msegítsen

1263. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 31. 17:58:20
Van mikor jönnek új hajótervek, van olyan küldetés is, hogy a végén írják ,hogy a csatában visszamaradt roncsokból új hajóterv. Ez áltlaában egy nehéz rombolós űrhajó. A kapott tervekkel az a baj ,hogy nem tudod később az így legyártott hajókat átalakítani, még gyorsabban elavulnak.

1262. LiquidCsillagidő: 2015. 05. 29. 16:19:15
Hadjárat során néha van olyan küldetés, hogy valamilyen prototípust kell megmenteni a kalózoktól és utána vagy visszaadod az adott birodalomnak vagy megtartod, ilyenkor kéne kapnom valamilyen tervet? Eddig sose kaptam semmit, akárhányszor próbálkoztam...

1261. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 29. 08:45:49
Torpedót csak Krahennel érdemes használni. Atom torpedójuk ütőképes a végjátékban is, meg ugye ők pajzsoktól független podokra rakhatják. Végjátékban ha ár hamvasztójuk és még nincs az ellenfélnek csatahajója akkor esélye sincs. Nehéz cirkálón már lehet hamvasztó és torpedó is. Mindkettő ellen meg nem védekezhet egyszerre senki csatahajó nélkül.

Shinarinál nincs is torpedó, embereknél nincs értelme, mert elveszi a helyet a pajzsoktól, pajzsok nélkül meg hamar szétkapják a hajókat. Embereknél inkább pajzsokat kell rakni a hajóra és a lézereket meg később a paralizálót kifejleszteni,

Fejelsztett ECM , amúgy szintén nme éri meg, nem annyival hatékonyabb, ahogy láttam, és még drágább is. Fegyver zavaró és ECM ugyanannyiba kerül így ingyen cserélhető, több frontos háborúnál jól jöhet. A fejlesztett ECM drágább, így sok pénzbe kerül egy flottán cserélgetni.

1260. LiquidCsillagidő: 2015. 05. 28. 16:22:51
A Krahenek nálam mindig tank silót raknak a fegyver zavaró helyére így sosem kell ezzel a gonddal törődnöm:D csak fejlesztett ecm-ük van (gondolom, mert ez az alapkiszerelés), de emberrel amúgysem használok torpedót így az ecm sem számít túl sokat...

1259. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 28. 15:21:21
Ahogy Garrett is mondta, a bank a felével t öbbszörözi a bevételt. Ebből nincs értelme többet lepakolni mert nem műxik má kipróbáltam, de a meglévő kereskedelmi központok hatását a felével megemeli azért is jó me csak 2ezer manuszka kell bele, nem kell megvárnod az ötezret
(nagyjából ez az oka hogy néha a termelésnövelőt is kifejlesztem ha a Bár-t megkapom kalóz erődből)

Hogy őszinte legyek, nemszeretek végigrohanni a hadjáratokon, szeretem kiélvezni, a missziókat meg a mellék szálakat is és figyelni vajon milyen ritka eseményt ad be most a játék ezért fordulhat elő hogy a Toulent vagy az Iberont meg akarnám védeni, hisz 2151-re 95%-ban még élnek a Krahenek, és sokkal egyeszerűbb hamvasztóssal elperzselni a flottájukat. Embereknek meg nincs ilyen ütőképes csodafegyver, náluk duplán hasznos lenne.
az igaz hogy ha mindkét félnek van hamvasztója akkor fele-fele alapon megmurdelnek, viszont itt jön be a képbe a paralizáló és a fegyver zavaró. Már akkor is én nyerek ha a hajóinak csak a felét le tudom bénítani.
ez egyébként komoly, hogy a Krahenek is ki tudják fejleszteni a fegyver zavarót? Ez elég nagy geciség, én elszedném tőlük simán, nem kell az nekik, ott a hamvasztós, örüljenek neki

1258. GarrettCsillagidő: 2015. 05. 27. 15:36:16
A bank abból a négy shinari kereskedelmi központos 80ezredből csinál 160ezret. Van értelme?

1257. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 27. 08:59:01
Banknak egyébként van értelme? Mennyivel jobb azt építeni mint még egy kereskedelmi központot? Kereskedelmi kp. +10 ezer kredit bevétel, Shinariknál 20e. Rakok egy bolygóra négyet már kapásból 80k egyetlen egy kereskedővel Shinariknál.


Embereknél amúgy óvatosan a végjétékban a paralizáló antianyag párossal. Paralitzálod a Krahen hamvasztóját miközben ugye hátrálsz és ha nem sikerül antianyaggal szétlőni (mert mellélőnek), akkor a paralizálás elmúltával már kívül van a fegyverzavaró hatókörén és pörköl a hamvasztóval. A hamvasztó nem lő mellé soha. Mennyiségben kell fülé menni és akkor szét tudod lőni na meg csatahajó oda már kell, mert csak arra tudod mindkét védelmed felrakni. Shinariknál és Kraheneknél lehet Nehéz Cirkálókkal is harcolni a végjátékban a Hamvasztót arra is felmegy torpedót meg Ember és Shinari nem használ a végső csatában soha (Shinari amúgy sem tudja fejelszteni és még ha megkapja vagy megveszi akkor sem használja, emberek felrakhatnák a csatahajóra, de nem teszik), a többi fajt meg már úgyis kinyírják eddigre.


Elején hajókra gyúrni már csak azért is királyság, még a sz.r kezdeti rombolóidra is ha rágyúrsz és hamar raksz mk3-as hajtóművet azzal is lehet bolygókat foglalni és gynegíteni az ellenfeleket a közelben. Te vagy a gyorsabb így nem lesz űrcsata, így meg cseszheti az erősebb hajóit, a két tankoddal meg a védtelen bolygókat tudod foglani, erődökkel védetteket lázítani, a kontójára épületek eladásával pénz szerezni, így meg előbb-utóbb elvérzik. De az ő kontójára fejlődsz, ő meg stagnál il. gyengül.

1256. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 27. 08:51:25
Továbbra se értem miért jó az ha kifejleszteted velük a hamvasztót és elcsórod tőlük, vagy megveszed?

Ha már van a Krahennek is akkor fifty-fifty alapon kinyírjátok egymást. Ugyananyni ideig töltődik fel, egyszerre tud elsülni. Fegyver zavarója neki is lesz, neked is akkor nem tudod használni, ha nem csatahajód van akkor meg Fegyver zavarót használva védtelen vagy az atom torpedói ellen, és azzal szétkap, ha ECM-ed akkor meg hamvasztóval kap szét.

Gyorsabban fejlődve viszont még azelőtt le tudod rohanni, hogy kifejlesztené a hamvasztót és akkor gyerekjáték. Egyszerűen gyártási kapacitásban kell jobbnak lenni ,hogy gyorsababn tudj termelni. Ez meg nme nehéz, mert a gp szétszórva rakja a gyárakat a bolygóra, te meg rkahatod egyre mindet, ahol a végén már futószalagon jöhetnek ki a csatahajók. Te meg még egy gyengébb flottával is tucatnyi bolygóját foglalhatsz el, és máris lelassult a gyártásban. Az se baj ha nem tudod megtartani, mert megy rögtön ismét visszafoglalni, eladva róla minden gyárat idő mir újra épít rá. A játék úgyis az űrben fog eldőlni ha eleinte csak űrhajókat fejlesztesz hamar lesznke erős hajóid, könnyű szinten úgyse fognak betámadni elmehetsz 16 laborig és Nehéz Cirkáló hamvasztó párosig vagy cirkáló manipuláló párosig is, anélkül ,hogy gyrtanál hajókat


Aknavetőket meg egyéb marhaságokat nem érdemes fejleszteni, csak pénz és időpocsékolás. Célirányosan a tankokat a Mega tankig majd ion toronyig a tanktornyokat. Esetleg rakétazavaró jöhet még Krahenek ellen, de általában anélkül is boldogulsz. Ha a játék elején vagy a közepén nagyon kell harcolnod és nme tudsz elég tankot venni (Krahen Cha Karg írtás, Zaulok, betámadtak stb.) akkor Lánctalpas tank lézer toronnyal, lőtáv növelővel ez sokáig elég lesz, ebből úgy 4-5 db. minden nem erődökkel (ill. nem rakétás erődökkel) védett bolygóra elég.

De ha nem kell harcolni akkor miután van már nehéz cirkáló vagy cirkáló és manipuláló egyből 10 tanklabor és Mega tankok tanktornyok, lőtáv növelő és lebegtető. Más nem kell. Utána mehet a többi űrhajós dolog Csatahajó, elhárító pajzs, stb. Aztán ha még kell akkor 6 épületlebor és a civil éületek meg a fejeltt gyárak. Bár sokszor a fejlett gyárig el se jtuok ,mert már előbb legyőzök mindenkit. Civil épületeket meg úgyis megszerzed, csak a Stadiont nem mindig. Ha adócsaló módon játszol akkor hamarabb megnő a lakosság és hamarabb követelik, de sokáig elvannak még nélküle.

1255. GarrettCsillagidő: 2015. 05. 27. 00:05:20
2351-ig már be kell fejezni a játékot, nem a hamvasztóra kell várni
2340-re kész kell lennie a cirkálónak, hamvasztós fajjal meg 42-re már eme csodafegyverrel felszerelt nehéz cirkálóval illik keresni a gyanútlan ellenfél korvettjeit...
Ha flotta álcát is raksz rá, még nagyobb lesz a meglepetés.
Jó, mondjuk ezek multis adatok, ha kalózokkal meg zacskó proffal kell szórakozni, akkor az némileg visszavethet..

Az emberekkel bár tényszerűen nagyon jó ha megvan a manipuláló vagy a hamvasztó, ezek nélkül se annyira elveszettek ők.
Paralizáló + antianyag sugár párosítás is tud ütni. A paralizáló gyorsabban betölt mint a fő fegyverek, és ameddig megbénult az ellenfél, az antianyaggal meg lehet őket grillezni.

Na meg az aszteroidamezős kristályos küldetésnél találsz egy behemoth (vagy milyen) nevű tervet, amin van hamvasztó. Azzal már natúrban lehet forrasztgatni a kraheny seggét..

1254. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 26. 16:10:30
Van igen, de csak akkor ha nincsenek a bolygón erődök, illetve a Shinariknál ahol van lézeres akna. Az ellenfél nem használja őket, de ha kevés a pénzed ők meg sokan vannak hasznos lehet.
A solárianok nem tudnak csak gépágyús aknát az meg nem ér semmit a mega tankok ellen.

1253. LiquidCsillagidő: 2015. 05. 26. 15:20:14
Az aknatelepítőknek van bármi gyakorlati hasznuk? Egyszer-kétszer próbáltam használni őket, de túl sok hasznos dologra nem voltak képesek...

1252. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 26. 14:32:15
Pont ezért tartanám életbe őket, mert az embereknek nincs csodafegyver, és velük jó lenne megszerezni a hamvasztós sugit Lehet hogy fura,de ha megkapnak minden találmányt, 2151-re már kifejleszthetik a hamvasztósugárt, az ne tévesszen meg hogy a flottájuk csak 12 sebesség faktort tud
A gépi ellenfelek nem túlságosan hülyék egyébként, belelátnak a flottádba és hiába vannak többen, nem mernek megtámadni ha műszakilag fejlettebb vagy az "egyedül van,csakhogy oroszlán" elv tehát működik a gyakorlatban is, a 40-es túlerőben lévő, rombolókból állt Krahen flotta is futott a 6 cirkálóm/nehézcirkálóm elől :D

Na skacok! Egy NAGYON hasznos dolgot mutatok most nektek. Így látom, a kereskedők minden olyan bolygót nagyon szívesen látnak amit misszió által szereztél (tehát nem kólónizáltad és nem másik birodalomtól szedted el). Ha van egy ilyen bolygód és egy kalóz fajú bolygód (vagy két kalóz fajú bolygód), az összes kereskedő elkezd ott gyűlni és oda-vissza ingázni a két bolygó között végeérhetetlenül :D jó persze közbe mennek más bolygeszra is,de mindig visszatérnek ehhez a kettőhöz és általában oda-vissza "pattognak" köztük. Csak annyikell hogy legyen mindkettőn űrkikötő. Ezután kereskedelmi központ, bank, és kb. legálisan végtelen pénzed lesz :D nem kamu, vagy 10 hadjáratot játszottam, mindig működött akár solárianokkal akár Shinarikkal, elképesztő! A két érintett bolygó után elneveztem "A Lazonica-Karossia csapdának". Ez még nehéz fokozaton is nagyon hasznos taktika lehet tessék itt van screenshot!

http://i.imgur.com/musNr5t.png

1251. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 26. 08:02:12
életben tartás nehéz ügy max. úgy hogy ha Krahenek találják be, akkor lezúzod őket te mielőtt a Krahennek sikerül, de közben kolonizálsz egy bolygót jó messze tőlük és nekik adod. Azt a Krahen nem fogja egyhamar megtalálni. De akkor már mindegy, lelassul kutatásban. De azt nem értem miért jó ha kifejlesztik a hamvasztót? Ha mégse sikerül jóba lenni velük magadnak csinálsz pluszmunkát. Shinariknál és Embereknél igyekszem még azelőtt lenyomni a Krahent ,hogy lenne hamvasztója ha ez sikerül akkor már gyakorlatilag megnyerted a játékot. Iberon és Toulen nem jut el addig, Shinarik ha ölöd a kereskedőket szintén nem fejlődnek gyorsan, így nem lesz egyhamar manipuláló, embereknek meg nincs csodafegyverük csak antianyag sugaruk, de az van másnak is, ők csak kutatásban jobbak.


Kereskedelmi központnál működik a dolog . Shinariknál jó dolog az, hogy annyit építesz fel, amennyit csak elbír a bolygó, ott pénzt is van rá, hiszen dupla bevétel jön, így pl. 15 ezres bolygónál 8ill. 16 ezres körül) már mehet 3 is, mielőtt leszáll a kereskedő minden mást kikapcsolsz 60 ezer besöpör kereskedelmi kp-k kikapcsolva ismét. Ha nagoyn sok kereskedő jön, a játék elején így bődületesen sok pénzt tudsz szerezni, ami behozhatatlan előny lehet, minden mehet kutatásra és kémek tuningolására, így mire itt lesz az ideje lesz 2-3 erős támadókémed, meg mondjuk egy fullos Korvetted paralizálóval, innentől megl ehet gyarmatosítani.

1250. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 24. 23:59:31
Nem csak nehéz szinten, Normálon is kapnak korvetteket esetleg nehéz korvetteket a kalózok, bár elég ritkán. A "Libatop" meg "Cickafark" kalóz flottákkal is találkoztam normálban nagyon régen mikor először játszottam és nagyon nagyokat hibáztam,akkor jöttek, asszem akkor ha a "Szallit" kereskedőket megölik a "Csapda" kalózok (micsoda elnevezések)
Szóval a "Csapda" kalózoknak van korvett+nehézkorvett Normál fokozaton is, ágyúik is vannak + pajzs, na meg a "fő kalózbolygós" missziónál is van korvett a kalózoknak. Nem mintha sokat ért volna, nekem már volt nehézcirkálóm és csatahajóm is, lezúztam őket az anyjukba lézertornyos lánctalpas tank nem pálya, le lehet zúzni őket hamar. Az antigrav-tankok nehéz toronnyal v. rakétatorony 2vel már komolyabbak és biza a kalózoknak ilyen is van...

skacok, figyuzzatok már!!! Kereskedelmi épületeknél működik a hatás többszörözés elve, mint űrhajógyárnál? Pl. 2 kereskedelmi központ = 20000 kredit bevétel solarianokkal? Vagy 2 bank esetén +10000 kreditet kapok???

Arra nem mondanátok tippeket hogyan "tartsak életben" egy fajt? Csak me a Toulenek vagy az Iberonok tudják a hamvasztót, de többnyire lezúzzák őket. Az kevés hogy én nem háborúzok velük.

1249. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 24. 21:51:39
Nehéz szinten az ilyen kalózos küldi Kraheneknél és Shinariknál, mikor radarhatáron túl van a 3 kalóz bolygó, és már van lézer tornyos lánctalpas tankja is a kalózoknak, meg korvettekkel is jön. A Cickafark, Libatop nevű kalózflotta ugye. Mélyűr radarral lehet csak deríteni a kalóz bolygót, majd ha elfoglaltad azt akkor már deríthető.

Hajó manipulátornál a legjobb az ,ha miután manipuláltad azonnal célpontot adni neki, lője az ellenség legerősebb hajóit. Majd mielőtt elmúlna a hatása kapcsolj ki minden fegyvert rajta. Van mikor az AI nem veszi észre és nem kapcsolja vissza.

4 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

A fórum motorját saxus készítette 2004.június 6-án,Endre pedig átdolgozta 2020.január 23-án.