Imperium Galactica II fórumok


Új üzenet
A témát lezárták, ezért nem írhatsz hozzászólást!

52 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

73. EndreCsillagidő: 2004. 08. 08. 12:54:25
Összegeztem mind és most válaszoltam rájuk.

72. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 07. 23:03:41
Kösz Endre, hogy válaszolsz az íméleimre!

71. saxusCsillagidő: 2004. 08. 06. 20:40:50
Nekem is eszembe jutott, csak nem volt kedvem utólag átszerkeszteni a hozzászólást...

Kössz a pontosítást

70. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 05. 22:17:40
Bocsi saxus, hogy beleszólok, de a 32-bites színmélység az nem 16,7 millió szín, hanem 4,29 milliárd. 2^32. A 16,7 millió, az 2^24 azaz 24 bites színmélység.

69. saxusCsillagidő: 2004. 08. 05. 21:07:53
Endre! én vitatkoznék veled a felbontás ügyében. A játékot szemmel láthatólag 640x480-ra tervezték ls ettől eltérő felbontás esetén torzítania kell a képet, ami szöveg esetében nem valami szép...
Akkor nincs gond, a torzítással, ha 1280x960-ra kapcsolsz, mert akkor ugye, pont 2x-re nagyít, ami meg nem torzít.
Azokon a képeken, amiket te küldtél nekem azokon nagyon torz volt a kép szerintem.

A színmélységel megintcsak nem értek egyett: ha nem jelentkeznek gondok 32 bit alatt, akkor jobban megéri azt használni, mivel 1, sokkal szebben néz ki a játék 16,7M színnel, mint 65536-l.
Másik ok, amiért jobb a 32, az az, hogy a mai videókártyák úgy is visszaszámolják nagyobbra, (ami meg ugye plussz számítás).
Megjegyzés: a te videókártyád elég új kártyának számít, kivéve, ha nem vettél 100-sal nagyobb számozásút azóta :D
Ha vettél, akkor feltétlen dobd ki, mert az már nagyon gagyi

68. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 05. 13:25:16
IGL ha minden igaz lesz! oktober 1. en jelenik meg. NEXUS: THE JUPITER INC neven

67. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 05. 11:36:23
Hálóban mi is játszunk és tényleg helyreáll a játék csak ki kell lépnie minden játékosnak.

66. EndreCsillagidő: 2004. 08. 05. 10:59:55
Úgy érti saxus,hogy a szervert indító játékoson kívül mindenki (esetedben 1 fő) lépjen ki a játékból,majd kapcsolódjon vissza. A szerverjátékos a kilépés alatt vegye le a sebességet 1-esre. A felbontás 800*600 / 16 bit legyen,érdemes és ollé.

65. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 04. 22:56:54
A baratnom tesojaval akartunk ketten jatszani, ket gep osszekotve halokartyaval.
Na most ha mindketten kilepunk akkor kilepsz ajatekbol is,nem?


64. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 04. 15:31:31
Locotus:

Milyen felbontásban futtatod az IG2-t? Próbáld meg 640x480-s felbontásban. Nekem semmi gondom nem volt vele egészen addig, ameddig 640x480-s felbontásban használtam.

bmw:

Ez egy elég régi ismert hibája az IG2-nek, lépjen ki mindenki a szerverről (de a szervert ne állísátok le) és csatlakozzon vissza mindenki. Az, hogy más rendesen ment, az nem jelent semmit, mert szerintem az IG2-nek kicsit érdekes netes kódja van.

63. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 03. 21:47:13
Hínnye, de jól megy neked
Nem piszkáltál bele esetleg az ATI control panelba? és DirectX hanyas van fenn?

62. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 03. 18:16:24
ATI 9600-om van és Catalyst 4.7

61. EndreCsillagidő: 2004. 08. 03. 12:41:00
bmw -> virtuális memória 576 és 1500 MB legyen. IG3 talán lesz valamikor,addig is Teronaced L_Maqvus által talán valamikor decemberben.

Locotus -> Nálam pl. nincsenek szétesve. érdemes legújabb VGA illesztőprogramot használnod. Ha nVidia MX-*** kártyád van,akkor azt a kártyát nem igazán szereti az IG2.



60. LocotusCsillagidő: 2004. 08. 03. 12:15:06
Azt szeretném megkérdezni, hogy akik XP-n játszanak az IG2-vel, azoknak is szét vannak-e esve a betűk a játékban? Feltettem hozzá előbb az 1.06-os majd az 1.08-as javítást is. Mi lehet a probléma?

59. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 02. 22:33:38
Ja meg 1 kerdes.
IG3 nem lesz??
:D

58. bmwCsillagidő: 2004. 08. 02. 17:12:05
Hali!

Mas jatekot siman jatszottunk halon.(FPS,stb)
Semmi gond nem volt vele csak az AG2-vel csinalta ezt.Mondjuk mar reg jatszottunk vele,majd kiprobalom a patcheket is.Hatha.
Amugy a gep 2 AMD 1800xp volt ha jol emlekszem.A Win alatt allitsunk be vmi virtualist maskeppen?
Most 512 virtual van fixen beallitva.
A valos mem 2x256 MB Corsair 466Mhz ram.
Elore is koszike.Ja,XP alatt jatszanank. :D

57. TCHCsillagidő: 2004. 08. 02. 16:02:50
Köszi kymco!

Ha teccik akkor írhatnál valamit a fórumra is.

http://bgafc.xw.hu

56. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 02. 13:41:09
TCH: Nekem tetszik!
Bár csak hagyományos hadjáratnál használom, de jól működik.
Köszi!

55. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 02. 11:15:16
Nos meglehet, hogymaga a gép is lassú volt és nem tudta elég gyorsan küldeni az adatokat, de ehhez az kell, hogy a lassú gép ilyen PII vagy PI masnia legyen. Egy alap PIII is tudja futtatni a játékot, hogy ne legyen lassú. A hálókártya sokkal valószínűbb.

J a programomat igazán megnézhatnétek, hogy véleményt mondjatok róla: bgafc.xw.hu Programok Saját és BGAFC_AE

A találmánystátuszokat lehet vele szerkeszteni, hogy kinek mi van kikutatva, engedélyezve vagy letiltva, és az árat és gyártási időt is. Hadjáratban és Skirmishben biztos meg lesz az eredménye.

54. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 02. 08:59:10
Nem hiszem, hogy egy halokartya sebessege ne lenne eleg egy jatek halozati forgalmahoz, de ettol fuggetlen persz elehet, hogy valami hardware hiba lehet.

53. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 08. 01. 11:09:29
bmw

A szinkronizációs hiba nem a játék hibája, hanem a gépeiteké. Az egyik gép túl lassú volt a másikhoz képest(hálózati sebességben) és a program nem tudta szinkronizálni a két játékmenetet. Ezt patchal nem lehet korrigálni. Vegyetek egy gyorsabb hálókártyát.

52. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 07. 31. 22:03:30
Nekem is lenne 1 kerdesem.
A baratnom tesojaval jatszottunk ket gep kozott .(halo kartyaval osszekotve,utp kabellel)
Kb 1-1.5 ora jatek utan vmi olyat irt ki, hogy szinkronizacios hiba vagy mi baja van.
Ezt miert irta ki?
Vmelyik patch mar javitotta ezt?
Elore is koszike.
:D

51. TCHCsillagidő: 2004. 07. 30. 20:00:53
üdv mindenkinek!

Azért írok, mert otthon VisBas5-ben összehoztam egy kis programot, amivel a találmánystátuszokat lehet szerkeszteni. Tulképp fel lehet fogni egyfajta trainernek is, csak ez nem játék alatt működik, hanem az IG2.EXE-t lehet vele szerkeszteni.

Akit érdekel, az nézzen fel a http://bgafc.xw.hu címre, a programok alatt megtaláljátok.

üdv!

50. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 07. 30. 19:32:23
Hello!
Jaj de jo, hogy idetalaltam en is(koszonheto a kis spam levelnek:respect. Szal epp par napja vettem elo a jatekot es nagyon franko annak idejen sem jatszottam vele ennyit. Nekem is van par gondom a jatekkal de kibirom, majd mindjart leszedem a patcheket is frankon. Ha belejovok meg netes jatek is lehet belole(m), addig is minden jot nektek.

49. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2004. 07. 30. 10:22:48
szasztok én uj vagyok itt, letöltöttem a javitásokat meg mindent. a 0,5 mod nem indul, pedig 1.06, 1,08 pach-el is probáltam( unknow modod ir. mi a gond? köszi a segitséget...

52 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

A fórum motorját saxus készítette 2004.június 6-án,Endre pedig átdolgozta 2020.január 23-án.