Imperium Galactica II fórumok


Új üzenet
A témát lezárták, ezért nem írhatsz hozzászólást!

6 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

1223. E-Mail küldése LiquidCsillagidő: 2015. 05. 19. 19:36:52
én megcsináltam a Védd meg a toulent-t
Nekem az volt, hogy lenyomtam a kezdő krahen flottát és onnantól kezdve mindig csak a hajógyártó bolygómat támadta 1-1 cirkálóval ahova gyártottam 5 űrbázist, ezek folyamatosan leszedték, én addig szépen elfoglaltam minden bolygóját (lehet hogy másnak nem így viselkedik a játék, de nekem a krahen nem rakott össze komolyabb flottát, mindig csak 1-1 hajóval próbálkozott)

1222. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 19. 15:54:44
A Védd meg a Toulent meg tudta csinálni valaki?

Még cheattel sem, hiszen bármit adsz nekik, nem használják. Fejelsztek ki mindent izomból, adom nekik ajándékba, írtom a Krahen flottát, de balf***ok használni bármit is.

Na az a küldetés nem csak a nevében lehetetlen, hanem tényleg.

1221. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 19. 15:52:54
Toulen faj a leggyengébb, őket mindig legyakják szinte az elején. 150%-os populáció növekedés az erősségük minden kolónián ill. van hamvasztójuk. Gyors növekedés átka náluk ahogy észrevettem hatványozottan köszön vissza. Gyrosan nő a népesség, így kolonizálni kell nekik sokkal gyorsabban, így nagyon gyorsan lesznek új bolygói, de ugye hadihajók helyett kolonizálókat gyártott, sok bolygó = korai felfedezés, és ha a másik birodalom hadihajókat gyártott nem kolonizálót akkor neki vége.

Másik ilyen faj az Iberon és a Godan, akik tudnak gyorsan szaporodni, Iberon 2x-es építkezése és az olcsóbb kolonizáló építése miatt is gyorsan szerzi a bolygókat, de ha betalálják a játék elején akkor vége mint a botnak. Az említett két faj másik jellegzetessége, hogy nem épít erődöket, így bolygóinak nagy része teljesen védtelen, 1 hajó, 1 tank flottával foglalható, alap rombolós flotta +a 2 kerekes tank elég hozzá.

Kraheneknél van a Bermuda háromszöges küldetés, a eltűnő hajókkal, de nem kötelező feladat, asszem a 3. beküldött flotta után ,ami eltűnik (5 vadászt kell beküldeni, azokért nem kár), kapsz egy bolygóröntgen nevű találmányt, minden laborból egy kell hozzá, ha kifejleszted látod a fajt, 3 bolygó, és egy alap flotta, ha akarod megtámadod őket, harmatgyengék, nem okoz gondot leverni, ha nem akkor nem, ők sosem fognak támadni. Nem éri meg sztem pláne a játék végén, 3 bolygóért ennyit szenvedni és pénzt költeni. Költsd inkább hadihajókra.


"Kraheneket nagyon utálom, a hadjáratot se csináltam velük végig...őszintén, kereskedelem, kémkedés, diplomácia nélkül elég egysíkú a játék... "

Annak is megvan a varázsa sztem, sajátosság inkább mint komoly hátrány. Az pl. nagyon is jó, hogy Krahenekkel játsztva nem kell kémekre költeni, ill. nem tudják fellázítani a bolygóidat ill. felrobbantani a hajóidat, egy drága pénzen nagy nehezen végre legyártott Cirkáló pl. csak úrharcban robbanhat fel. Keresekdelem meg a Shinarikat leszámítva amúgy se nagy szám, max. tankokat érdemes venni a játék elején ill. közepén ha még elmaradott vagy a tankok terén, mellesleg ha nem Shinarival játszok mindig ölöm a kereskedőket 8Krahenknél kötelező). Ha ölöd a kereskedőket, akkor a Shinari gyengusz lesz szinte mindig. Embereknél sem történik semmi ha ölöd a kereskedőket azon kívül, hogy jön néha egy rosszalló üzenet a kereskedelmi ligáktól. Még vásárolni is tudsz a képernyőről.

A diplomácia hiánya Krahennél inkább zavaró, főleg ott, hogy nem lehet pénzért találmányokat venni, meg birodalominfókat, ill. háborúból kilépni sem lehet, vagy tűzszünetet kötni ha más is betámad. Szívás pl. ha meglátod egy idegen faj bolygóját a radarhatáron, műholddal megkukkolod, hogy védtelen, megtámadod és jön a fekete leves. Nincs radarhatáron belül másik, semerre lázítással szerezte, ajándékba kapta, vagy kalózbolygót foglalt el jó messze. A flottája a legtávolabbi csücsökből jön, elfoglalja a fél birodalmad, mire odaérsz. elfogy a pénzed, áll fejlesztés, pénz híján a gyártás is. A flottáját nem tudod legyakni, csak csiki-csuki lesz, ide-oda foglalva egy bolygót. Innentől gatter neked, lehet visszatölteni a mentést és békén hagyni.



na helósztok imperátorok ma megint végigcsináltam az emberekkel a hadjáratot, érdekes dologra figyeltem fel: ha azelőtt győzöd le a Kraheneket mielőtt meglenne legalább 2 kristály (mittomén,belédkötnek és te vagy az erősebb), akkor nincs vége a játéknak??? hárman vagyunk, én, az Antari birodalom meg a Shinarik, kiírta hogy elbukott a Krahen birodalom és kész, minden megy tovább. Nem értem, most akkor itt a vége? nektek volt már ilyen? "

Ilyenkor vagy szövetségre lépsz az élőkkel vagy legyakod őket és akkor van vége. én pl. sosem tudom meg mi lesz végül a 4 kristállyal. Az is ritka (nehéz szinten se ment legutóbb), hogy eljutok a 4. kristályig. Előbb meghalnak a Krahenek ill. ha meghagyok egy bolygót nekik rezervátumként, akkor sem történik semmi, onnantól már.
Soskzor ha már csak egy faj marad és gyengébb megadja magát. Ha elfogadod vége. Általában a vége az ,hogy mindenkit leírtasz marad egy faj, legyőzöd a flottáját majd foglalgatod el a bolygóit, szétszórt flotta, minden irányból fogytán a bolygói, talán egyszer megpróbál visszatámadni, ha sikerül összeszednie egy hajót és pár tankot. De utána mindig feladja.

"egyébként valaki árulja már el, miért jó az hogy javul a viszonyom a kereskedőkkel? Akkor gyakrabban jönnek vagy mi? Azt se értem hogy a kereskedelmi szerződés mire jó egy másik birodalommal. Mindig azt mondják, hogy a tankok meg a flotta fenntartása sok pénzbe kerül, de eddig egy kreditet se kellett fizetni a legyártás után egyikért se. Próbáltam hátha arra jó a kereskedelmi szerződés hogy látod a másik találmányait, de azt már a megnem-támadási egyezmény után is látod. Szerintem ez a kereskedelem nincs jól kidolgozva abszolút. "

Ahogy elnéztem semmire se jó egyik sem. Ha néha veszel valamit akkor jönnek gyakrabban esetleg, de nehéz szinten már alig-alig akkor is. Az űrkikötőt ha bekapcsolva hagyod gyakrabban jönnek, ez való igaz, de bőven elég egy bolygóra tenni. Shinariknál alapból van is a kezdőbolygón, embereknél esetleg építhetsz, de ott boldogulni lehet kereskedők nélkül is. Embereknél könnyűn és normálon érdemes központokat építeni, nehezen lutri. Ha nem jönnek elegen kidobott pénz, kapsz 10 ezret ha ott leszáll, és annyiba is kerül asszem. Shinariknál jó, mert 20 ezer kapásból, ha sok jön akkor komoly lóvét akasztasz ( az AI szerencsére nem öli a kereskedőket, multiban meg alap dolog ha van Shinari.
Shinariknál az első pár bolygóra szoktam rakni kreskedelmi kp-t, amennyit csak elbír a lakosság. Ha jön a kereskedő leszállsá előtt felkapcsolom őket, kikapcsolva akár minden mást, lovetta megjön, kapcs vissza minden központok meg ki.


"szerintetek az igaz hogy több kutatólaborral gyorsabban megy egy adott project fejlesztése? Ha pl. 12 űrhajós laborod van és az elfogó vadászt fejleszted, gyorsabban megy, mintha a szükséges minimummal csinálnád? "

Bezony ám, alapvetően a legjobb ha eleinte csak űrhajó laborokat építesz, az a fontos, ha van némi pénz mehetnek a tanklaborok meg az épületek, kikapcsolva. Krahenknél kell néha tankokat is fejleszteni, más fajoknál lehet próbálkozni kémekkel elcsórni a találmányt, vagy kereskedőktől venni lézertornyos lánctalpasokat Van mikor olyan mák van ,hogy a játék elején is van ilyen tank, megveszel kettőt és a kerekes tankos max. ágyú tornyos ellennek esélye sincs. épületeket kár fejleszteni a játék közepéig legalábbis semmiképp. Civil épületek nélkül elvannak sokáig az első, amit hiányolnak a kocsma, azt meg jó esetben egyből megkapod a kalóz bolygóról. Később meg már ugye erősebb űrhajókkal tudsz bolygót foglalni és akkor meglesznek a civil épületek, a Stadiont meg a fejlett gyárakat kell majd esetleg fejelszteni, a játék végén, akkor meg 6 épületlaborral villámgyorsan megvan. Ha tankokat is kell fejelszteni, mert nem lehet elcsórni vagy megvenni a terveket mástól akkor felhúzol 10 tanklabort és secperc alatt megvan minden, lánc, antigrav. mega, majd a tornyo ksorban, ill. lőtáv növelő esetleg a rakétazavaró. Mást felesleges fejleszteni.


Védekezés-támadás:
Vadászoknál van jelentősége. Védekezésre tolva maxra a flottád körül keringenek és kamikaze módra mennek bele az ellenbe ill. golyófogó szerepét tölti kbe. Támadásnál meg lövik az ellenvadászait és hajóit. Kár költeni vadászokra, nem érnek semmit még a legfejletebbek sem, na meg vadászokkal nem lehet űrcsatát nyerni, tankokat se tudnak vinni, inkább csak bosszantóak mikor percekig azt nézed ,hogy a 100 akráhány megmaradt vadásza mikor kilőtted az összes hajóját köröz és egyesével lövi a két hajód lézerekkel, de közben szánalmas próbálkozás a pajzsaid ellen, gyakorlatilag sebeket ejtenek csak. Nehéz korvett és felette már mit sem ér több száz sem. Egyetlen egy korvettet energiapajzzsal még szét tud kapni 100 vadász kb. de ennyi.

Legénység csatáknál fejlődik, tapasztaltabb kevésbé lő mellé. Random dolog a mellélövés, de kezdő legénységnél gyakoribb. A játék elején vesztett hajóknál, vesztett csatáknál sokszor ha mentést visszatöltve is mét lejátszod már más az eredmény, mert kevesebbszer lőttek mellé, ha csak egy hajót vesztettél érdemes lehet megpróbálni megint lehet megles veszteség nélkül.

Lézerekkel, ágyúkkal és távolsági fegyverekkel is lehet mellélőni. Egyetlen kivétel a hamvasztó sugár, az sosem lő mellé. A turbó lézer meg visszapattan a csata széléről ha mellément, és van rá esély, hogy akkor már eltalál valamit.

Földi csatánál az AI hibáit kihasználva még túlerővel szemben is lehet győzni.

Ja vezér meggyilkolása: Shinariknál párszor már sikerült, de még a legjobb kémnek is olyan 25-26" esélye van rá csak. Shinariknál alapból sokkal nagyobb esélyük a kémeknek a sikerre, ott érdemes próbálkozni, máshol nem nagyon. 2-3 bolygó lázad fel, ha sikerül.

Lázadásszítást amúgy tankokkal könnyebb csinálni. Erődökkel védett bolygónál rommá lősz mindent az erőd körül majd visszavonulsz. Vagy mindkét tankod meghal vagy az egyik vagy egyik se véletlenszerően. Első esetben esetleg másodikban mentés visszatölt és hajrá ismét. Fel fog lázadni a bolygó, ha hozzád csatlakozik akkor pedig megtartani úgyse tudod, mert ismét lázad, de eladva róla mindent lesz bevételed és gyengítetted az ellent. Az meg ugye alap ,hogy elfoglalt ellenséges bolygóról el kell adni minden kutató és gyártó épületet, hiába foglalja vissza nem lesz gyártási kapacitása.

1220. E-Mail küldése LiquidCsillagidő: 2015. 05. 19. 14:36:09
Az előbbi posztomban 3 épület labort akartam írni, csak elírtam (3 épület labor elég a bár és stadion kifejlesztéséhez).
Egyébként a letöltéseknél van 100milliós kezdés, azokat hogyan tudom bekapcsolni?

1219. E-Mail küldése LiquidCsillagidő: 2015. 05. 19. 13:47:27
Sziasztok!
A sokasodjatok küldetés legegyszerűbb módja, ha a magellan 4-en "nincs"-re állítod az adót, eladod a teljes flottád, a másik bolygóra építesz 4 épület labort, kifejlesztesz bárt, stadiont, majd eladod a laborokat. A magellan 4-re teszel stadiont kórházat stb stb és egy tankgyárat, gyárts kb 10 kerekes tankot. Ennyivel meg lehet nyerni a missiont, az se baj ha a másik bolygód elfoglalják, ilyenkor a legjobb közvetlen a lerohanás előtt minden épületet eladni.
Ha az ember hadjáratban kinyírod a kraheneket mielőtt beindulna a történet, csak úgy nyerhetsz ha mindenkit kiirtasz, ugyanis amikor az utolsó előtti fajt kinyírod, az utolsó faj meg fogja adni magát és kész a hadjárat (nekem normál fokozaton kb mindig ez történt).
Ha több laborod van, gyorsabb lesz a fejlesztés.

1218. E-Mail küldése Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 16. 20:32:16
na helósztok imperátorok ma megint végigcsináltam az emberekkel a hadjáratot, érdekes dologra figyeltem fel: ha azelőtt győzöd le a Kraheneket mielőtt meglenne legalább 2 kristály (mittomén,belédkötnek és te vagy az erősebb), akkor nincs vége a játéknak??? hárman vagyunk, én, az Antari birodalom meg a Shinarik, kiírta hogy elbukott a Krahen birodalom és kész, minden megy tovább. Nem értem, most akkor itt a vége? nektek volt már ilyen?

észrevettem azt is hogy kalóz bolygókra szeretnek menni a kereskedők. Ha a játék elején mákod van és kifogod a kalóz missziót (kalóz erődítményt jeleztek, khan-kalóz és vorg-kalóz támadása), az esetek nagyrészében oda mennek. Kipróbáltam másodjára is, amikor Zachkin professzort elrabolták, szétvertem a kalózokat és tettem kereskedelmi központot meg bankot, és működött! ja, szóval ez elég nagy előny.
egyébként valaki árulja már el, miért jó az hogy javul a viszonyom a kereskedőkkel? Akkor gyakrabban jönnek vagy mi? Azt se értem hogy a kereskedelmi szerződés mire jó egy másik birodalommal. Mindig azt mondják, hogy a tankok meg a flotta fenntartása sok pénzbe kerül, de eddig egy kreditet se kellett fizetni a legyártás után egyikért se. Próbáltam hátha arra jó a kereskedelmi szerződés hogy látod a másik találmányait, de azt már a megnem-támadási egyezmény után is látod. Szerintem ez a kereskedelem nincs jól kidolgozva abszolút.

szerintetek az igaz hogy több kutatólaborral gyorsabban megy egy adott project fejlesztése? Ha pl. 12 űrhajós laborod van és az elfogó vadászt fejleszted, gyorsabban megy, mintha a szükséges minimummal csinálnád?

Űrcsatákról is lenne 2 kérdésem. én nem használok vadászokat me nem érnek semmit, de mi az a "védekezés-támadás" csík alul amikor elvileg a vadászok vannak kiválasztva? Ha védekezésre teszem, az ellenséges vadászokat lövik, ha meg támadásra, akkor a hajókat? és hogy lehet a vadászoknak célpontot kiválasztani? mindazonáltal elég sz.rok, a legerősebb vadász is csak 40 tűzerővel rendelkezik, ennyi a könnyűlézer tűzereje :D ez kb. semmit nem ér...
a másik meg a hajók legénysége: van ott ilyen kiírás hogy "kezdő" meg "pro", ez mire vonatkozik? Ritkábban lőnek mellé ha "pro" a legénység?
mellesleg turbó lézerrel nem érdekes, megfigyelni hogy a turbó lézer mindig célba talál! :D ha mégis mellémegy,visszakanyarodik és úgy találja el :D

a földharc ám elég vérszegény lett, sokkal jobb lenne ha lennének repülő egységek is, meg gyalogság, mint az emberek intrójában is látni.

1217. E-Mail küldése Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 14. 01:56:02
Köszi a válaszokat, tényleg nagyon hasznosak )) Emberekkel még sose láttam a Bermuda-háromszöges mizériát pedig izgalmasnak hangzik, több ezer hadjáratot játszottam de még egyszer se történt meg hogy megkaptam volna azt a missziót Kraheneket nagyon utálom, a hadjáratot se csináltam velük végig...őszintén, kereskedelem, kémkedés, diplomácia nélkül elég egysíkú a játék...
A Nóvabombával kapcsolatban sose tudtam dűlőre jutni, többnyire kilőttem az egyik Krahen bolygóra, hadd pusztuljanak! Chakarg meg kalóz bolygóra nem lehet ledobni, gondolom azért hogy ne lehessen hipphopp letudni az azzal kapcsolatos missziókat túl könnyen :D
A vezér meggyilkolása meg szerintem időpocsékolás, nagyon kicsi rá az esély, és nemigen hiszem hogy egy ötszörös túlerőben lévő flottát megállítana.
Amúgy az ion tornyos tankok átlőnek a dombokon, feltűnt nektek?

1216. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2015. 05. 13. 14:02:01
Hello!
Ez a játék a nagy kedvencem, minden évben előszedem, és megvan Androidon is.
A válasz a kérdésekre:
1: Nem 100% , de szerintem embereknél és kraheneknél is találkozhatsz egy titokzatos fajjal, aminek a bolygóit nem mutatja a radar, de eltűnnek hajók a körzetben. (3 csillag, kb mint a Bermuda háromszög). Azt hiszem az alakváltók azok.
2: Így emlékszem, a túlélők megadják magukat és hűséget fogadnak. Kapsz egy közepesen erős flottát (max. körüli felszereltségű rombolókkal)
3: Figyelni kell a bolygókra. Ha műholdat telepítesz, akkor láthatod, hogy melyik bolygón mekkora a várható populáció növekedés és csak 150% fölöttit szabad kolonizálni, vagy terraformálni kell, de az drága
4: prioritásnak főleg akkor van értelme, ha sok kolóniád van. Ha pl. fel akarod fejleszteni a lakosokat, akkor adót leviszed, priót fel. és ha kell nekik kórház, vagy park, vagy akármi, akkor előbb felépül (nem várja meg, míg a lakosok nagy százaléka akarja, hanem egyből építi, amint igénylik).
Meg katonai auto építésnél gyorsabban pakolja a magas prioritású bolygókra az erődöket, stb
5: igen
6: Még nem jött ellenem soha eladott hajó...
7: Egyetlen egyszer láttam valami nagy robbanást antianyag sugárnál, de nem esett le, hogy mitől volt. Ezek szerint ettől...
8: Gondolom valami durva védelmű, vagy sok hadieszközt gyártó bolygóra, amit nem tudnál elfoglalni/megtartani.
9: Ha meghalt a vezér, nagyon legyengül a birodalom. Egy csomó kolónia fellázad, van ami hozzád csatlakozik.
10: Szerintem nem mindig a földi védelmet támadják, csak addig, amíg a hajóid nem érnek lőtávba. De a torpedókkal a hajókra lőnek, mert azoknak nagyobb a lőtávja. Arra is jó a földi védelem, hogy ellövik rájuk a lézert meg az ágyúkat, és amíg újratöltődnek, lerohanod őket.
11: A légi- és lézercsapást elvileg a vadászaid és a pályán álló hajóid adják. Szóval logikus, hogy ha védekezel, és a flottádat már leverték a bolygónál, akkor nincsenek.
12: A zsoldosokat mindig meg kell gondolni. Ha sok a pénzed, de fejleszteni nem tudsz gyorsan a flottádon, akkor érdemes felvenni őket. De némelyik iszonyat drága. Arra is jók, hogy ha paralizálós/hajómanipulálós/álcázós ellenfeleid vannak, akkor őket küldöd előre ágyútölteléknek. Vagy néha szoktam utánpótlást szállítani velük én is.
13: A Toluen-ek gyökerek. Elvileg gyorsan szaporodnak a többi fajnál, de nem sokat segít a helyzetükön, mindenki őket gyalulja le elsőként. Godan: komolyabb jószágok. Minden bolygón ugyanolyan jól érzik magukat, és a nagyobb hajókra egyszerre több pajzsot is tudnak tenni, durva! Az antarik is jó hajókat gyártanak, és mindig egy fokozattal gyorsabbak a hajóik mint másnak, egy adott hajtómű szint esetén. Iberon fele idő alatt gyárt kolonizálót, és olcsóbban.
14: infó egy birodalomról jól jön, ha valakivel hadban állsz, de nem tudod, hogy hol vannak a bolygói. Ha infót cserélsz olyannal, aki tudja, akkor kémek nélkül megismered ezeket is. Meg gondolom minden más infót, találmányokat, stb. Így már ráküldheted a kémeket, hogy lopják el.

és ha már észt osztok...
A legdurvább trükköt megosztom itt! Minél közelebb vagy a harctér széléhez, visszavonulásnál annál kisebb az esély, hogy kinyiffansz. Ha a szélére kimész, mindig túléled. Álcázós/hajómanipulálós/ECM-es hajóval nagy flottákat lehet több lépcsőben legyőzni. Hajómanipuláló a kedvencem, nem kell hogy ellopj hamvasztó sugarat, van az ellenfélnek

Ja, és egy másik. Lerohansz egy bolygót, és ha nem tudod megtartani, lebontod az épületeit, meghagysz egy darab parkot, vagy lakóházat összesen. Baromi sok pénzt tudsz így szerezni, az épületek árának felét. Meg a szerencsétlen ellenfél ottmarad egy értéktelen, lázadó bolygóval, amire költheti a pénzt.
Ha nem akarod így leirtani a bolygót, akkor csak a főépületet meg egy-két erőművet bonts le. Amíg nem épül fel a főépület, nem tud mást építeni. Utána gyorsan erőmű kell, hogy ne lázadjanak a lakosok. Mire erődöt tudna építeni, már ott is a következő "kalandozó hadjáratod". Nagy birodalmakat hatékonyan lehet így bomlasztani, és ha te nem is bírsz vele, a többi gyengébb birodalom is jó eséllyel ráveti magát a védtelen bolygókra...

Ja igen, c terv. Nagyon szemét. Meg akarsz támadni valakit. Ne csak úgy támadd meg! Egy bolygóról, ahol nincs erődöd, vegyél fel minden tankot a flottába. és diplomáciával cseréld el a bolygód találmányért, vagy pénzért. Aztán, ahogy megvolt az üzlet, egyből foglald is vissza

1215. E-Mail küldése Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 12. 16:43:34
sziasztok ))) látom még elég népszerű az Impérium Galactica 2 Alliances, én is mái napig előveszem és végigcsinálom a hadjáratokat mert még most is vannak tök új dolgok amikkel sose találkoztam. Ha vannak itt sikeres IG2 imperátorok rajtam kívül lenne pár kérdésem!

- Az animációk közt találtam egy olyat hogy őrjáratoznak a vadászok és berepülnek valami zöld akármibe ami elnyeli őket. Ez milyen küldetés? Még sose találkoztam vele és jó lenne tudni mi történik a küldetés során. Azt olvastam hogy ez a Kraheneknél van de akkor miért emberek ülnek a vadászokban?
- Mi van akkor ha a Kraheneknél legyőzöd az ököl klánt?
- A "Sokasodjatok" küldetést az Iberion birodalommal hogy lehet megcsinálni? Próbálkoztam mindennel, építettem nekik minden sz.rt, adót levettem nullára és így sincs meg a kívánt kulcsszám ((
- Mi értelme van a prioritás beállításának egy kolónián?
- Nektek is feltűnt hogy a Lézercsapás kb.semmi kárt nem tesz az ellenséges tankokban, viszont a sokkal gyengéb Légicsapás meg (ha célba talál) simán leradírozhatja a rohamozó sereg felét? Ja és az is vicces hogy a Légicsapást a nemlétező vadászok is végrehajtják :D
- Ha van űrkikötőm, és eladom a régi hajóimat, azok megjelennek a kereskedelmi képernyőn...ez azt jelenti hogy pl. egymás elleni játékban más birodalom megvásárolhatja az eladott hajóimat és ellenem fordíthatja őket? Csinos!
- Másik fórumon olvastam hogy ha 4 vagy több antianyag-sugár talál el egy ellenséges hajót akkor valami gigarobbanás történik ami leradírozza majdnem a teljes flottát. Ez tényleg így van?
- A Nóvabombát hová, mikor célszerű használni hogy tényleg hasznos legyen? (az animáció amit kapok, eszméletlen jó)
- Mi a fenére jó a "vezér meggyilkolása" lehetőség a kémeknél?
- űrcsatában a hajók először MINDIG az ellenséges űrvédelmi ágyúkat veszik tűz alá, meg a bolygópajzsokat? Csak mert akkor hasznosak lehetnek mint figyelemelterelés, amíg kilövik őket addig bevihetsz pár szép ütést az ellenséges flottának.


Úgy láttam még a paralizálókat és a hajó manipulálókat is a felszíni épületek ellen vetik be, nem a hajóim ellen.
- észrevettétek hogy bolygó védelemnél NEM engedi a játék hogy használd a Légicsapást meg a Lézercsapást? mármint ha téged támadnak. íci-píci-kícsi hiba. (kva anyjukat!!!)
- A zsoldosokat/renegát flottaparancsnokokat érdemes befogadni és felhasználni? Csak mert harci értékeiket tekintve messze lemaradnak az enyimé flotta mögött és későbbiekben a rossz hajtóművek visszafogják a flottám mozgását, de nincs szívem elküldeni őket a 3,14csába, mert pl. tankterjesztésre kiválóak.
- A két másik fő fajt tekintve melyik birodalom a veszélyesebb? A Toulenek, Godánok vagy esetleg az Antarik? Tudom hogy a Toulenek és az Iberionok tudnak hamvasztós sugarat csinálni, a Cheblonok meg ismerik a hajó manipulálót, de eddig egyszer nem fordult elő hogy ellenem használták volna (és így elcsórni se tudtam tőlük)
- Mi az értelme az "infó egy birodalomról" cuccnak diplomáciában?

1214. E-Mail küldése GarrettCsillagidő: 2015. 05. 11. 20:49:47
Ja, és még el nem felejtem. GYUFo, ha kicsit vissz.rázódtál (meg akkor is ha nem), nyáron várunk a Balatonon az IG2 talin.

1213. E-Mail küldése EndreCsillagidő: 2015. 05. 11. 00:00:56
GYUFo Admirális,Ön öregszik. Indítsd el kompatibilis módban: XP SP3. Üdv: Endre

1212. E-Mail küldése GarrettCsillagidő: 2015. 05. 10. 23:30:14
GYUFo bácsi, de régen láttalak...


http://hifishop.uw.hu/ig2nt.zip

Csomagold ki, másold be a játék könyvtárába, és szerintem menni fog.
Esetleg a setup-ban a felbontást vedd lentebb ha akadékoskodik (pl tervezés ablakba lépve kifagy).

1211. E-Mail küldése GYUFoCsillagidő: 2015. 05. 10. 18:56:00
Sziasztok,
Bocsi de nincs kedvem vissza olvasni, valami okosság hogy menjen a játék Windows 7 alatt? Az 1.14 patchet nem engedi felrakni. Régen valahogy ment már pedig nekem...

1210. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 06. 11:30:01
Nemrég végigtoltam egy Ember és egy Krahen hadjáratot nehéz szinten.

Nem egyszerű, de megoldható.

Embereknél pl. rögtön az elején alig egy éven belül beköszöntek a Cha Kargok, üzenet, hogy ismeretlen űrhajók jönnek. 9 űrhajó, nehéz rombolók torpedóval és nehéz lézerrel, neked max. tetra lézered lehet és ima rombolód, eleve hármat kapsz csak. Tankból is többet hoznak 4 kerekes tank ágyú toronnyal, neked van kettő sima toronnyal. Itt csak az segít, ha építesz űrkikötőt és veszel tankokat legalább kettőt, és építesz egymás mellé két rakétás erődöt. Flottával járőröztem a radarhatáron a bolygóra ment erődökkel és tankokkal meg lehetett fogni, ekkor megindul a flotta felé. Legyőzni esélytelen, mielőtt utolért volna eladtam minden űrhajómat (tankokat előtte letettem a bolygóra, ekkor a flotta kámforrá válik. Csak űrhajólabort építettem mikor tudtam, és Korvettig fejlődtem korvett, paralizáló nehéz lézer ha megvolt akkor gyártottam le kettőt, rögtön jött egy kalózbolygó írtós küldi, vásárolt tankokkal, megoldhaót volt nagyn ehezen, és megspórolt kolonizálásis jól jött. Később kolonizálni kellett, ez volt az utasítás, még egy kolonizáló hajót legyártottam, sőt még célérték is volt a lakosságszámra, de azt lehetetlen elérni akkor sem ha nincs adó és mindent jó előre felépítesz. De csak ejnye-bejnye jön mert nem csináltad meg, nincsm ás következmény. közben Zachkin prof. is jött, a Toulenektől, megszereztem még gyorsabb kutatás hajók mellett már építettem 4tanklabort is lánctalpas tank lőtáv növelő és lézer torony, ezzel már lehetett osztani a Toulent, ameddig nem volt meg a lánctalpas addig két kerekessel foglaltam a védelem nélküli bolygóit, ill. csak erődösnél szétlőttem mindent az erődök körül. Bolygó fellázadt és kettő hozzám csatlakozott, megtartani esélytelen, de minden épületet eladva róla van pénz. Sok kereskedő jött az elején, így nem öltem őket. Toulen harc közben mikor már csak a főbolygói voltak meg (ja közben még kolonizálóhajója is ment megvártam, ameddig kolonizál, utána foglaltam a bolygót, megint megspóroltam 50k-t ) jött egy kalózbolygó vadászós küldi, Libatop és Cickafark flotta, Toulen már kért tűzszünetet korábban, most elfogadta, addig legalább nem támad, radarokra kellet rágyúrni, de még csak a kombináltat tudtam kifejleszteni, azzal meg nem láttam csak egy kalóz bolygót, de azt elfoglalva már épp be lehetett kérni egy másikat, a harmadikkal meg kellett várni a mélyűr radart. Ekkor viszont már az Godanok is láthatóak lettek hamar jött is a hadüzenet. Nem okoztak nagy gondot, ők nem építenek erődöket, így a nem tankos bolygókat a kisebb flottával is legyaktam. a főbolygóikat meg lézer tornyos lánctalpas tankkal. űrharcokban meg ECM-el védekezve az esetleges torpedók ellen hátrálva és paralizálót használva irtottam az ellent. Krahenek is betaláltak a játék közepén, mikor már a cirkáló fejlődött, nem (nagyon) védett bolygóikat elfoglalva és minden gyártó és kutató épületet eladva róla gyengítettem és szereztem pénzt, aztán ugye a szokásos oda-vissza bolygófoglalásba átmenve lekötöttem a flottáját és pumpoltam (elfoglalt bolygóra ágyút vagy erődöt épített, mielőtt felépült eladtam, így a kontójára fejlődhettem). Végül sikerült leírtanom, miután jobban védett bolygóinak is neki tudtam menni és már nem volt annyi gyártási kapacitása, nekem meg a tank és a hajógyártó bolygómon csak növekedett. Csatahajóig fejlődve már nem volt gond, Antarikat betalálta a Shinari, megnemtámadási szerződést is megkötötték nagy nehezen onnantól meg csereberével meglettek a hiányzó épületek és tankok is. Mega Tankot kellett csak fejleszteni meg a fejlett gyárakat a végén. A Shinari is próbálkozott, de már volt fegyver zavaróm és több csatahajóm volt így nem sokra ment a manipulátorával, na meg az AI mindig egy flottát tart és meg többet így egyiket lefoglalva lehet aprítani. Végül megadták magukat.

A kémeik viszont borzasztó erősek voltak, pénz loptak, hajókat robbantottak.



Krahen hadjáratnál az ember után megváltás volt ,hogy nem kell kémekkel szórakozni, na meg nem tudnak épületeket és hajókat robbantani ,csak csatában veszítheted el. Igaz sokszor meg jól jött volna ha lehet bolygóinfókat szerezni, ill. találmányokat pénzért megvenni.
Krahennél pláne nehéz szinten alapszabály, hogy mielőtt nekiugrasz valakinek menteni kell, mert kilépni a háborúból diplomácia híján nem lehet, ill. ha nem találsz radarhatáron belül másik bolygót csak azt ,amit látsz akkor áshatod a sírodat. Elfoglalod a bolygót, amit láttál, még a főépület se épült rajta fel, nincs másik radarhatáron belül vagy, ami még jobb a birodalma jóval messzebb van és lázítással szerezte a bolygót vagy kapta ajándékba.

Ha megkapod a kolonizálj 5 bolygót 2 év alatt akkor is meszeltek, lehetetlen megcsinálni és az ököl klánt se tudod legyőzni, mert ugyan belőled váltak ki ,de sokkal jobb fegyvereket kapnak (lézer tornyos tankokat pl.) te meg mivel minden pénzed hajógyártásra ment nem tudtál fejlődni. Csak az marad, hogy visszatöltesz egy több hónappal korábbi mentést és már akkor kezded gyártani minden mást félretéve a kolonizálókat, ill. keresed az üres bolygókat.

Ha jön a Zaulos bolyrobbanós az is jó,egy kolonizálást megspórolsz ha legyakod a másik bolygójukat, ill. rendszeresen menteni és mielőtt felrobban egy nappal eladni róla minden épületet.

épületeket nehéz szinten nem is kell fejleszteni, elég sokági elvannak az alap épületekkel, a civileket meg a játék közepe táján úgyis kifejlesztik a többiek és bolygófoglalásnál megkapod. A Bár kell először, de parkok építésével sokáig elodázható érezhető morálromlás nélkül a kifejlesztése. Később Stadionra fáj a foguk ,de anélkül is elvannak egy ideig, ha nem Krahenről van szó, meg is lehet venni. Krahennél viszont kell tanklabor is legalább fele annyi mint űrhajó, hogy ha váratlanul fejleszteni kell legyen mihez nyúlni.

1209. GarrettCsillagidő: 2015. 04. 02. 22:16:46
Régebben volt itt, aki eredeti IG2-t keresett. Vasárnap a kecskeméti piacon két darabbal is találkoztam.
Az egyikben mondjuk csak az install cd volt bent, a másikhoz nem volt energiám lehajolni, legalább 4 magnódecket cipeltem... Szóval van még némi remény.

1208. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 03. 31. 09:17:12
AI nem öli a kereskedőket, de multiplayerben alap dolog ,sőt Krahenekkel játszva hadjáratban vagy Skirmish-ben is alap ,hogy ölöm a kereskedőket.

Lerohanást és szimulálást a beálíltásoknál (O betű) lehet ki és bekapcsolni.

Volt mikor Shinarikkal úgy nyertem, hogy mikor bolygót foglaltam az Antariktól, akikkel nagyban harcoltam, miutáneladtam róla minden értékes épületet a főépület kivételével odaajándékoztam a szövetséges Toulennek. Nem foglalta vissza így, tőlük sem. viszont mivel ők alapból gyengék, nem okozott gondot később lenyomni őket mint a bélyeget.

Háború esetén ha tűzszünetet ajánlanak nem szabad elutasítani, csak figyelmen kívül hagyni ha épp te vagy fölényben, bármikor jól jöhet, hiszen később ha pl. betámad még valaki akkor elfogadva nem kell kétfrontos háborút vívni.

Ahogy tapasztaltam egyébként ha te nem látod az ellent ő sem nagyon szokott betámadni csak úgy pláne normál és könnyű fokozaton (jó könnyűn készakarva is szinte lehetetlen elbukni hadjáratban), ha nem fejleszted a radarodat, akkor csak később fedezel fel más fajt, addig meg fejlődhetsz, ha meg később mégis kell , mert támad akkor már sok kutatóközponttal villámgyorsan lehet több kategóriát is ugrani radaroknál. Persze ha peched van és nem látsz alap radarral is elég bolygót nem tudsz majd terjeszkedni.

1207. DareCsillagidő: 2015. 03. 14. 18:05:12
Sziasztok! Újra elővettem a játékot egy kis nosztalgia. Na akinek nem tetszik a grafika tudom ajánlani hogy a videó-kártyájának vezérlőpultjában állítsa be a 16x-os textúra szűrés 8x vagy akár 32x-es élelsimítást már is nem lesz olyan csúnya sőt régi játékhoz képest egyenesen pöpec lesz. Nekem nem fagyott ki túl 1 óra alatt sem. Na de lenne egy kérdésem elfelejtetem hogyan kell beállítani a játékot hogy ne legyen automatikus harc azaz lerohanás marhára idegesít. a válaszotokat előre is köszönöm.

1206. GarrettCsillagidő: 2015. 03. 14. 14:57:56
Nem tudsz örülni egy kis kihívásnak? )
(Mellesleg tényleg idegesítő tud lenni.)
Többjátékosban mondjuk már természetes az, hogyha van shinari, akkor a kereskedők tragikus hirtelenséggel elhaláloznak...

1205. E-Mail küldése 5APICsillagidő: 2015. 03. 08. 21:27:24
Amikor Shinarikkal játszol, és egész játék alatt (2336.10.01-ig) egyetlen egy(!!!) kereskedő teszi be a lábát akármelyik bolygódra, majd megtámad a Godan Királyság, semmid nincs, a Zaulok kimentéséből származó kolóniák is éppenhogy felépültek, kémkedésre ugye nem volt pénzed, az valami fantasztikus... na nem is folytattam...

1204. E-Mail küldése kovluiCsillagidő: 2014. 09. 26. 10:35:47
www.ig2strategia.blogspot.hu

1203. E-Mail küldése kovluiCsillagidő: 2014. 09. 26. 10:33:19
Bocsi, nem használtam BBCode-t. A taktikai segítség az alábbi linken érhető el:

[url]ig2strategia.blogspot.hu[/url]

1202. E-Mail küldése kovluiCsillagidő: 2014. 09. 25. 13:03:35
Akinek nehézségei vannak a vágigjátszással, itt talál stratégiai és taktikai tippeket, segítséget:

ig2strategia.blogspot.hu

1201. oddmanCsillagidő: 2014. 09. 19. 11:52:44
Nekem is sikerült elindítani, úgy ahogy Karl77 írta. Nekem is megvan az eredeti az telepítettem és utána felmásoltam a játék megfelelő könyvtárába a 2., 3. és 4. lemezt. Ez után érdemes még felrakni az 1.14-es patch-et. Innen tölthető: http://patchelj.hu/patch/Imperium_Galactica_II:_Alliances_1.14_patch
Az ig2.ini fájlban én 1024x768x32 felbontást állítottam be és nekem sem fagy ki. Win 8.1x64-et használok. Nekem amúgy 1680x1050x32-ben is elindul a játék, de ilyenkor alul kilóg a kép egy része.
Nagyon jó lenne, ha tudna valaki arra megoldást, hogy widescreen-es monitoron is lehessen úgy futtatni, hogy a képarány tökéletes legyen. Mondjuk enélkül is lehet játszani, de úgy jobb lenne.
A HD texture pack-ot nem tudná feltölteni valaki egy normális oldalra, mert énnekem eddig nem sikerült letöltenem. Utálom az ilyen oldalakat, ahol arra kérnek, hogy agyak meg mobilszámot meg ilyenek. Mondjuk én már gondoltam arra is, hogy kamu az egész és csak le akarják nyúlni a pénzünket. Sóval érdekelne, hogy tényleg létezik ez a HD texture pakk PC-re?

1200. E-Mail küldése 5APICsillagidő: 2014. 08. 18. 23:21:23
Nem feltétlen a monitor felbontássával van a baj. Nekem a laptopomban Intel GMA 4500MHD integrált VGA van, azzal elmegy, de nem az 1366x768-at használom, hanem a setupban 800x600-ra állítom azt hiszem. Simán játszható. AZ is igaz, h WinXP van telepítve.

1199. E-Mail küldése MartyuCsillagidő: 2014. 08. 17. 19:26:06
Lehet a monitor méretét nem szereti. Felraktam a játékot egy régi gépre is, annak 4:3-as monitorja van, azon szépen ment, de azon a gépen amit én használok 1366x768-as a felbontás, és ott sajnos a szöveg nem olvasható. Valakinek valami ötlete hogyan lehetne széppé, illetve tűrhetővé varázsolni? köszi

6 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

A fórum motorját saxus készítette 2004.június 6-án,Endre pedig átdolgozta 2020.január 23-án.