Imperium Galactica II fórumok


Új üzenet
A témát lezárták, ezért nem írhatsz hozzászólást!

5 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

1248. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 24. 20:36:54
találtam én is pár bugot a hadjáratokban, nem tudom nálatok ezek előfordultak-e:

első hiba: Shinari hadjárat elején mikor Khan kalóz meg Vorg kalóz flották érkeznek, kapsz üzenetet hogy "megoldandó kalóz kérdés". Ilyenkor ki kéne a csillagtérképen jelezi a kalóz bolygót, na ez nem történt meg. Se a kalóz bolygó se a kiírás hogy "pusztítsd el a kalózbázist az XY bolygón". Aztán persze 1 évre rá nyavalyognak hogy "nem sikerült csapást mérni a kalózokra"...persze hogy nem mert nem jelezted ki a bolygót bmag...
A játék elején ez hatalmas plusz lenne, és valami programhiba miatt nem tudom teljesíteni ráadásul még kilépés után se szűnt meg ez a hiba.

a második a 246000 bónuszos kalóz küldetés: amikor a kalózlányos történetvonalat kapod meg, előfordul hogy a "megtaláltuk a fő kalóz bolygót" missziót nem adja be a játék. Ez elég cink, mert 246000 kredit még a középjátékban is hatalmas összeg.

aztán: a fegyverzavaró néha bugzik, főleg ha hajó manipulálóval együtt használjuk, a megmanipulált hajónak ugye megint működni fog minden fegyvere csak amikor visszaváltozik akkor elfelejti a fegyverzavaró újra megzavarni, és használja a hamvasztó sugarat, kicsit nagyot néztem (ennek ellenére ott volt a "zavarva" felirat a hajón szóval ez bug)

A Kul flotta is bugos: ha csak EGY tankot is leraksz arra a bolygóra amit támadnának, megsemmisül az EGÉSZ flotta! Kikapcsoltam a lerohanást hogy lássam, ez mégis hogy történik, de ugyanúgy megtörténik a lerohanás szóval ez is hiba.

1247. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 24. 10:36:08
Másik bug a játékban:
Erődökkel védett bolygóknál az AI nem tölti fel a flottáját tankokkal ha egyszer már elbukott, hanem csak anynit visz, amennyi szerinte elég. Ha csak egy erődöt kapcsolsz be, akkor csak 4-5 tankot visz max. mielőtt leszállna, bekapcsolod a többit ígí esélye sincs. Erődöknél vagy legyen a szélén a bolygónak egy kupacban, vagy a "belvárosban" mert akkor a szűk utcákon beszoruoló tankokat eredményesen írtja. Az AI mindig toronyiránt fog menni az erődök felé, én meg ilyenkor lerombolok pár épületet körülötte, hogy össztűz alá vehessem.

AI bug még ,hogy ha célba vett egy hajót vagy tankot akkor azt addig lövi ,ameddig ki nem lőtte. Ha 3-4 hajóval nekiesett egynek akkor azt ha hátriviszed megindul utána, tankoknál dettó így simán becsalogatható a tűzvonalba.

1246. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 24. 10:30:37
Zaulos küldi nem biztos ,hogy megéri. +1 bolygót kapsz, ami alap, meg még egyet, ami fel fog robbanni. De ha nem mented meg őket akkor se történik semmi. Viszont ha igen akkor jöhetnek később Kul-ok is, akik őket keresik, és vagy 500 ezer kreditet fizetsz nekik ás átadod a Zaulokat, vagy betámadnak. Nem igai ellenfelek ,mert nincsenek erős hajóik, de az elfoglalt bolygót teljesen megsemmisítik, ezért minél hamarabb el kell kapni őket.

Krahenekkel kötelező ,de ők nem is segíteni akarnak nekik. Ha megcsinálod a Zaul küldit akkor a felrobbanó Zaul bolygót adóztathatod nyugodtan elnyomón, ments rendszeresen és a felrobbanás időpontja előtt 1 nappal adj egy róla mindent.


Ajándékba kapott vagy eladott felszerelést nem mindig használnak. Shinarik pl. torpedót sosem fognak, akkor sem ha megkapják. Hamvasztót viszont fog az ember ha megkapják vagy megveszik. De maguktól nem fogják elcsórni se a manipulálót se a hamvasztót. és igen lehet minuszba menni, az alap játékban még jobban ment a pumpolás így, simán adtak többször 50-100 ezer krediteket birodalominfókért, ezt a patchek javították. Ill. az első patchekben szűnt meg az is ,hogy rakhattál egyszerre álcázót és fegyver zavarót a hajókra. Akkor még meg tudtad csinálni ,hogy volt egy ilyenhajód azt kikapcsolt fegyverekkel beküldted az ellenséges hajók sűrűjébe, kilőni nem tudta, de minden távolsági fegyverét zavarta, te meg elhúztál messzebbre tőle, a zavarók hatósugarán kívül és onnan osztottad ill. torpedóztad szét, ha nem volt ECM-e.

Minuszba menni lehet diplomáciával valóban, sőt üzeneteknél is mikor pénzért veszel fel zsoldost vagy találmányt.


Kereskedőket támadó kalózok flottája ritkán erős ég nehéz szinten is, a baj inkább az ,hogy alapból a szállítóhajót lövik annak meg nem sok hp-ja van, pár lövéstől megfekszik. Elé kell menni a flottának és úgy kinyírni.

Igaz én általában ha nem Shinarikkal vagyok ölöm a kereskedőket. Kraheneknél pl. kötelező, ezzel is gyengítve a többi fajt, ill. így nem pofázzák el biztosan hol vagy. Multiban is alap dolog ha van Shinari, hogy ölik a kereskedőket a többiek.

1245. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 24. 04:01:44
Lovagiasan beismerem, az időkapcsolgatás és a finom módszerek nélkül nem lenne kihívás engem legyőzni a hadjáratot én speciel azért játszom végig újra és újra, mert még mindig vannak felfedezetlen feladatok és mellékszálak, igen még ennyi év után is. Nem, nem csalok ha erre gondolnátok, még az adócsalásos trükköt se alkalmazom. Mielőtt neten próbára tenném magam,szeretném nehéz fokozaton is végigcsinálni a hadjáratokat + a missziókat amik TÉNYLEG lehetetlenek (Védd meg a toulent, például)
Utána lehet róla szó

A mínuszba menetel elég ritkán indokolt, pl. mikor zsoldosokat fogadsz fel, diplomáciánál ez kimondott játékhiba, nem fizethetsz 400 ezer kreditet valamiért ha nincs annyid. érdekes mód a kristályvásárlásnál nem lehetek 2 millió mínuszba, ott bezzeg ki van satírozva szóval ez ilyen játékmeneti slendriánság szerintem.

én szeretem a kereskedőket babusgatni jó, a 4000 kredites elromlott hajós bácsi az tényleg semmi, de pl. Riz Reck (Galaxis Hercegnője teherhajó) kimondottan sokat perkál ha megmentjük mielőtt a kalózok elkapnák a frakkját. Most alig 10 perce eléggé durván ledöbbentem: az előre várt 16 kalóz romboló helyett 30 jött (asszem Myrg Ryan a flotta neve), persze legyőztem őket na, de ilyenkor többet is csenget a kereskedő pajti, 51000 kreditet kaptam, ez azért szép pénz! :D Van egy csapda kereskedő flotta is, Hyn Werbary, de iszonyat ritkán adja be a játék, akkor ha háborúban állsz egy fajjal.
Shinariknál úgy tűnik többet kell teraformálni, már a játék elején is célszerű legyártani egy teraformáló hajót mert van ugyan szuperbolygó a homeworld közelében de 50% a populáció növekedése, nekem meg azé kell az 225% gyártási kapacitás.

1244. GarrettCsillagidő: 2015. 05. 23. 22:19:11
Diplomáciás vásárlással / adakozással durván mínuszba mehetsz te is, nem csak a gép.
Például végtelenszer lehet valakinek 400ezer kreditet is adni... Vagy játékhiba, vagy a shinari-k működtetnek itt is valami uzsorás devizahitelezős bankot.

Bátorkodom feltenni a kérdést, hogy ha már ennyien összegyűltünk itt az egyjátékos mód szépségeit ecsetelni, nem beszélnénk-e meg egy időpontot valami többjátékos akcióra?
Szerény véleményem szerint az jóval izgalmasabb tud lenni, mint ugyanazon küldetések végigjátszása.

1243. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 23. 13:42:40
Igen az tényleg jó misszió amikor valamelyik rivális birodalommal megkapom a kutatóközpontos missziót. Először ha jól tudom, őrült tudósokat kell legyőzni, aztán egy csoport fanatikust. Nem egyszerű, mert lézertornyos tankjaik vannak, de érdemes bevállalni mert sokat lehet nyerni vele (3 ajándék flotta = kibaszott sok kredit, kutatási együttműködés, ajándék tankok amiket szintén eladhatsz). Most pont nem ezt adta be a játék hanem a Zasckin professzort, de nemgond mert így legalább hamar megtaláltam az Iberonokat is (a Touleneket szokás szerint kinyírták jó korán)
A harmadik történet vonal a Zaul szövetséges misszió, az is egész faja, csak jó gyártó kapacitású bolygó kell hozzá + fejlett űrhajó gyár se árt hogy időben legyárthasd a Zaul szállító hajókat. Mondjuk nagyot néztem, egy akkora hajó ami többezer Zault el tud szállítani, csak 2 tankot bír el :D :D :D jó oké hogy nem fogja senki használni őket tank szállításra na de akkor is!
ám skacok!!!! a többi birodalom tényleg nem használja az ajándékozott/csereberélt találmányokat? Ez azért elég csúnya hiba a játékban bár annyi hasznuk mégmindig van hogy pízmagot kapsz érte + annyival kevesebbet fog fölöslegesen fejleszteni és hamarabb tér rá a királyos cuccokra (hajó-manipuláló, hamvasztósugár). érdekes, ha bolygót ajándékozol vagy elfoglalja tőled akkor legalább az ott lelt új épületeket onnantól fogja építeni.
Az is feltűnt hogy a gépi ellenfelek csalnak: végtelen pénzük van. Kipróbáltam ha elveszti egy faj a birodalmát és csak a flottája marad, tudok-e pénzért adni neki ezt-azt, és tudok! Ugyanúgy fizeti a 10000 krediteket holott már semmi reális jövedelme nincs.

1242. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 23. 08:08:26
Shinariknál még jó lehet az ha Toulent kihúzod a sz.rból mikor kutatóközpontokat kell rombolni meg terroristákat leölni. Adnak ajándékba hajókat, nem is egyszer (normálon). Sokat nem érnek, de meglepően jó áron el lehet őket adni. Na meg felajánlja, hogy közösen használjátok a kutatóközpontokat. Jól jöhet, mert gyorsabban fejlődsz, ill. ha még nincs tank laborod, mert űrhajókra gyúrtál akkor most be tudod hozni a hátrányt.

"16-an szóval nem szedhetem szét a 6 hajóból álló flottám, még nehéz korvettel is elbánnak ennyien "

Fullossal bajosa. PAralizáló a kulcs Shinariknál van. Paralizáló az ágyú helyére, pajzs legyen ill. ha van harci álcázó. Ha másképp nem megy akkor hátrálj kikapcsolt fegyverekkel, majd paralizálónak jelölj ki célpontot, egy sima rombolót egy lövésből kicsinál. Majd megint jó messzire elismét paralizálsz stb. Max. avégén ha sok vadásza van és csak energiapajzs vagy nagoyn sok vadász és csak ion pajzs, hogy a végén mikor már nuku hajó pár tucat vadász megmarad és szétlövik,. De vissza is lehet ám vonulni ilyenkor, persze ments előtte, mert ha elveszi a hajót újra kell próbálkozni. Utána már megint rátámadva esélyük sincs. Na meg pár tucat vadásszal úgyse megy semmire.

Kereskedők babusgatása amúgy se kötelező, sokszor meg se éri pár ezer creditért. Az elején viszont van mikor megvehetőek a kerekes tankok, amiket dupla áron vesznek át, ill. a dupla áron eladható rombolók is. Votl mrá ,hogy bejött a küldi mentést visszatöltöttem és minden rombolót megvettem majd utána dupla áron eladtam.

1241. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 23. 04:09:28
na, ma belefogtam a Shinari hadjáratba megint, imperátorok Azt kell mondjam, már az elejétől egyszerűbb volt, mint a solarianokkal, főleg a dupla kereskedelmi bevétel miatt, na meg mert itt is kalóz bolygeszt kaptam első feladatnak, és nem volt más teendőm mint felhúzni egy kereskedelmi központot & űrkikötőt, és jöttek a drágák szép sorjában Már az első 10 évben 8 bolygót kólónizáltam és bazinagy profitot könyvelhettem el.
érdekes módon a nem-kalóz bolygóimat nagyon ritkán látogatták csak, még a főbolygót is ahol pedig volt űrkikötő. Párszor jöttek, aztán mind a volt kalózbolygómat vették célba.
Szerintem a Shinarik tényleg jobbak diplomáciaügyileg; az első felfedezett birodalom a Cheblon klán volt, a második az Iberon, és egyszer nem fenyegetőztek, sőt, megnemtámadásit írtak alá pár évvel később. Az embereknél ugyanez nem szokott beválni, ott az első birodalom mindig elkezd kötekedni. Bevallom, normál fokozaton csinálom, nem nehéz fokozaton, élvezni akarom a játékot, nem besz.rni de a nehéz fokozatnak is van azért előnye: a fajok gyorsabban fejlődnek, hamarabb találják fel a hamvasztó sugárt.

A kereskedős missziókba az az idegesítő hogy ezek a bajbajutott kereskedők mindig kint a 3,14csába jelennek meg, én meg menjek át a mittomén hány százmillió kilóméterre lévő flottámmal, mert azért a kalózflották nagyok, igaz csak könnűlézerrel lőnek, de vannak 16-an szóval nem szedhetem szét a 6 hajóból álló flottám, még nehéz korvettel is elbánnak ennyien

A patchek úgy látom nem tértek ki a küldetések hibáira. Megkaptam a missziót hogy a kereskedőnek elrabolták a lányát és szabadítsam ki. Mikor leokézom, elmegy a kép, és nincs folytatás
Az árny-brigád tényleg elhúz 1000 nap múlva? Csak mert nekem végig ott maradt a birodalmon belül, szóval valami hiba itt is becsúszott. Amúgy se különösen hasznosak, a rombolóiknak kemény 10(!!!) tűzerejük van, ennyit tud kb. egy vadász. Azon mondjuk meglepődtem hogy a tankjaik kemények ám, fura ez az ellentmondás :D

1240. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 22. 12:43:51
"Cheblonok és Shinarik eléggé kiegyensúlyozottak, legutóbb konkrétan a Cheblonok legyőzték a Shinarikat úgy hogy nem is segítettem nekik semmivel."

Ha sikerül elcsórniuk a hajó manipulálót tőlük akkor elég erősek ők is.

Cheblonoknál annyi előny van ,hogy műhold nélkül is látják a bolygófelszínt. Skirmish-nél ez nem nagy előny, hiszen alap dolog sztem, hogy az üres bolygók végignézése előtt mentesz, műhold mindegyikre, majd ha megvan az infó mentés visszatöltése.


Kolonizálókat viszont ők is gyorsabban építik és olcsóbban mnt az Iberonok.

1239. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 22. 11:44:15
Sztem sehogy, a zsoldosok nagy része amúgy is használhatatlan. Csatahajónak hazudott rombolók pl.

Na meg ugye mindenki tudja, hogy Tenoritól semmit sem szabad venni.

Ami viszont jól jöhet embereknél, a Krahenek által védett Aszteroidamezőnél van mikor megkapsz egy hajótervet hamvasztó sugárral.

Zsoldos hajókkal az a másik nagy baj, hogy nem fejleszthetőek, van rajta valami sz.r hajtómű és lassítja a flottát.

1238. LiquidCsillagidő: 2015. 05. 22. 09:21:01
Egyébként vannak a sztoriban néha pénzért vehető zsoldosok (erősen egyedi hajókkal pl ágyú van a radar helyén), ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy van-e valamilyen mod vagy hasonló ahol lehet ilyen hajókat csinálni?

1237. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 22. 09:13:27
"az igaz hogy önmagában nem lenne gond ha hiányzik a kereskedelem, diplomácia és kémkedés, de ez a három hiány így együtt katasztrófális "

Inkább csak a diplomácia. A kémkedésre nem kell százezreket költeni az még előny is lehet, védve is vagy, kémközpontok, kémek felvétele, kiképzés, mind mind pénzbe kerül, azt a Krahen hadihajókra és kutatásra költheti.
A diplomácia fájó pont csak, az sokszor jól jönne pl. tűzszünet vagy békekötés ha más is betámad vagy az istencsászár nyaggat valami marhasággal, pl. kalózkergetés, vagy Chakarg írtás.

Az is jó dolog ,hogy a drága pénzed gyártott hajóidat sem tudják felrobbantan csak csatában lőhetik szét.

Diplomácia hiánya akkor fájó mikor nem tudod hol van valaki és nem veheted meg pénzért a lokalizációt, nem vehetsz találmányokat (az jól jön sokszor, gyorsan ledolgozva a tankoknál lévő hátrányt, ill. 10 ezer kreditért megvenni a Stadiont, ahelyett, hogy kifejlesztenéd.
Shinariknál kifejezetten jól megy ez, hogy egy haldoklóval egy vesztésre állóval megnemtámadási szerződést kötsz (könnyűn és normálon szinte azonnal megy). Ekkor már láthatod mit ismernek már, amit te nem és 10 ezer kreditért, meg lehet vásárolni szinte mindent, amire szükséged van. Néha ingyen is odaadják.


űrbázist én sosem használok, nincs sok értelme, a játék elején talán visszaver egy pár hajós flottát, de egyébként sz.rt se ér, ahogy az űrvédelmi ágyúk sem. Mikor állított meg akár csak egy alap 3 rombolós flottát egy űrvédelmi ágyú? A játék közepén-végén meg már szánalmasan semmit se érnek korvettek, cirkálók, csatahajók ellen.

" Ha ráadásul a sarokban kezdesz, muszáj szétkólónizálni az agyadat különben elhappolják előled a bolygókat és beszorulsz a sarokba."

Ezért kell a hadihajókra rágyúrni, egy fullos Korvett vagy Nehéz korvett már könnyedén legyűr egy sok rombolós flottát is. Ha kettő van akkor biztosan még a vadászok sem ellenfelek hiába van akár 1000 is.
Elfoglalni egy frissen kolonizált bolygót ingyen van, a kolonizáló hajó lassan készül el és sokba kerül. A melletted lévő birodalom jó eséllyel Toulen vagy Godan. Godan a legjobb nem épít erődöket így a játék elején szinte minden bolygója védtelen, 1 tankkal foglalható. Toulen is gyenge, max. főbolygója van jobban védve, meg talán van még egy, amin erőd van, de ott tankokkal megoldható a fellázítás ha mindent szétlősz. Vagy kalóz lesz vagy hozzád csatlakozik, mindkettővel jól jársz, de főleg az utóbbival, mert akkor még pénzed is lesz belőle, ha eladsz róla mindent.

Nehéz szinten a felelőtlen kolonizálás tuti bukás. Hamar felfedeznek és lerohannak, ott azonnal támadnak, az AI nem túl eszes, ha felfedezel valakit akkor rövidesen hadat is üzen neked. A tűzszünetbe is ritkán egyezik bele. Könnyűn és normálon persze más a helyzet, ott lehet bátrabban. Nehéz szinten Pláne Kraheneknél, de máshol is az a lényeg ,hogy minél később derítsenek fel. Addig te fejleszted minél erősebb hajókategóriára, Fullos Nehéz korvettig eljutva már lehet gyártani ha legalább kettőt sikerül legyártani már nyert ügyed van. Ekkor már lehet radarokat fejleszteni és deríteni (radarok hanyagolásával lehet húzni az időt a legjobban, ameddig te nem látod az ellen ő sem piszkál téged). A játék meg úgyis az űrben dől el először ott kell erősebbnek lenni.

1236. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 22. 02:24:53
Védd meg a toulen: nekem cheattal sikerült végigcsinálni, annyi a lényeg hogy rohamléptekben kell fejleszteni az űrhajókat mert a Krahenek hamar megkapják a nehéz korvettet. Vagy pedig űrvédelmi ágyúkat kell csinálni, igaz hogy miután a rombolóit szétverted, csak 1-1 hajót küld na de azok kétszer olyan erősek mint a tieidé. Űrbázist még sose próbáltam, de ha sok találatot kibír és a Krahen hajó azt támadja először nem a flottát akkor érdemes lehet csinálni egyet.

Silveda kalózlányt mindig érdemes feleségül venni, bár itt hiányoltam volna valamiféle videót a tradiciónális kalózesküvőről :D a flottája baromi hasznos mert rengeteg bolygót el lehet csaklizni pl. a Krahenektől így, a birodalma felét is le lehet nyúlni akár, ilyenkor mondjuk hasznos a kémműhold, lézeres erőddel nem bírnak el a kalózflotta tankjai de gépágyúsokkal igen. A bolygókat nekiadtam az Iberonoknak, ők kifejlesztették a hamvasztó sugárt, azzal meg lezúztam a Krahen flottát :D milyen kis ügyes vagyok!

Cheblonok és Shinarik eléggé kiegyensúlyozottak, legutóbb konkrétan a Cheblonok legyőzték a Shinarikat úgy hogy nem is segítettem nekik semmivel. érdekes lehet egy ilyen csata ahol mindkét félnek van hajó manipulálója és egymást manipulálgatják :D mindenesetre így jártam a legjobban mert nem kellett a 2 millió kreditet kifizetni a kristályért, ha legyőzik a birtokos birodalmat, ingyért megkapod

1235. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 21. 22:39:14
Nemtudom mi ez a hiba hogy SQL kérés, de kénytelen vagyok darabolni akkor...

Krahenek: mindig is nagyon utáltam őket, egyszer se csináltam végig velük a hadjáratot, az embereknél annyira felhúztak az igaz hogy önmagában nem lenne gond ha hiányzik a kereskedelem, diplomácia és kémkedés, de ez a három hiány így együtt katasztrófális főleg hogy a Krahenek, mondjuk ki, hülyék mint hat pár rendőrcsizma és dupla annyi idő kell nekik fejleszteni (vagy dupla annyi kutató központ!), és ha sz.rul állsz anyagilag, nem tudsz pumpolni egy birodalmat se találmány-pénz cserével. A kereskedelmi központos módszer meg ugye náluk szintén nem megy, szóval ez minimum 1 millió kredit kiesés a teljes játék alatt, főleg ha bekapod a "kólónizálj 5 bolygót" missziót..nincs űrkikötő, nincs gyors kólónizáló vétel :S kereskedelem maradhatott volna, főleg hogy elvileg te el tudod adni a hajóid ugyanúgy mint más birodalom és azok ugyanúgy megjelennek a kereskedelmi képernyőn a többi fajnál (igen szóval ha hamvasztós hajót adsz el a Kraheneknél számíts rá hogy visszaköszön)

egyébként skacok én szeretek agyba-főbe kólónizálgatni mindent amit csak látok :D ha belém is köt valamelyik birodalom, lehet hogy kevesebb hajóm van, no de azok jóval fejlettebbek és mindig én győzök Ha ráadásul a sarokban kezdesz, muszáj szétkólónizálni az agyadat különben elhappolják előled a bolygókat és beszorulsz a sarokba. Ha meg nem muszáj, nem támadom meg őket, főleg ha Toulenek vagy Iberonok mert kell a hamvasztó sugár. Ha meg van űrkikötőd, többnyire mindig van kólónizáló hajó így a gyáraidat se kell ezzel terhelni, más kérdés hogy gyakran sokkal drágább, de a gyorsaság fontosabb lehet, egyszerre 2 bolygót kólónizálhatsz, lehet hogy sz.rok de fizetni akkor is fog a lakosság mint a katonatiszt

1234. Future FuckballzCsillagidő: 2015. 05. 21. 22:37:19
köszi a tippeket ezek is nagyon hasznosak voltak tényleg nagy segítség, mert azért vannak még a játéknak részei ahol lehet találni finomságokat! Ez annyira jó játék hogy még 10 évvel utána is lehet róla beszélni me még mindig vannak felfedezetlen dolgok. Eddig pl. csak sejtegettem hogy több kutatóközpont = gyorsabb kutatás. Az embereknél ez annyira nem érdekes főleg ha a Zackin professzoros történetet kapod meg, gyorsan fejlesztesz,de a többi faj hátrányban van, főleg a Krahenek

Kalózbolygók: tényleg szívesebben járnak oda a kereskedők, ma újrakezdtem, szerencsém volt mert a "kalóz erődítményt jelez a radar" küldetést kaptam ki az elején, ez +1 bolygó és jöttek rá a kereskedők mint a legyek a sz.rra :D szóval azokat a bolygókat ahol Kalóz faj van, jobban szeretik a kereskedők, nem tudom miért. De ugyanez igaz a Cha-karg bolygókra is, kikaptam legutóbb a Cha-karg megölős missziót, és a kereskedők sorjáztak a bolygóikra. Mindegyikre kereskedelmi központ, és jött a lóvé.
Ha van elég pénzed érdemes felépíteni bankot is a kereskedelmi központ mellé, így plusz 5000 kreditet fizet mind. Ha ez egy kalóz fajú bolygó, iszonyú mennyiségű pénzt össze lehet gyűjteni. nem hiszitek, nézzétek meg ezt, csak nektek csináltam! :D

http://i.imgur.com/YZnm9WJ.png

és ez még nem is a legjobb évem volt! Nemsokkal előtte volt egy 215000 kredites éves kereskedelmi bevételem is, ebből egész konkrétan 4 bolygót lehet kólónizálni, vagy 3 "Catastrophe" nehézkorvett tellett volna ki belőle. El is költöttem a pénzt négy kólónizálóra

Ha az "ismeretlen űrhajók közelednek" kezdést fogod ki, az szopás, mert 1 hajót ígyis úgyis elveszítesz, és semmit nem nyersz, oké, megkapod a Dragwut nehéz romboló terveit, de kalap sz.rt se ér az a hajó, miután kifejlesztetted a nehéz rombolót, egyszer nem kell majd gyártanod.

1233. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2015. 05. 21. 22:36:38
próba

1232. E-Mail küldése LiquidCsillagidő: 2015. 05. 21. 16:30:28
Készítettem egy videót a Védd meg a Toluent-hez is, ha érdekel, nézzéteg meg:
https://www.youtube.com/watch?v=1M1KCBgo4XA

1231. Névtelen hozzászólóCsillagidő: 2015. 05. 21. 14:01:07
5API

Emereknél én nem fejlesztek torpedót, csak ha nagyon muszáj, hiszen pajzzsal közös pod-on lehet, így ha torpedó van akkor nincs pajzs. Akkorm ár inkább pajzs, hogy jobban bírja a strapát vadászokkal szemben. Eleve ha nem muszáj Korvettig nem is gyártok hajót csak fejelsztek, Korvettnél meg már van ECM és paralizáló, torpedók ellen megvéd az ECM hátráló taktikával meg paralizálóval lövöm az ellent.

Kraheneknél persze más a helyzet, ott torpedó az kell, mert külön pod-ra lehet rakni, és hamvasztó sugárig nincs is más távolsági fegyver, Krahennél sokszor pl .csatahajót sem fejlesztek ki, Nehéz cirkálóra már felrakható a hamvasztó, akkor meg már inkább az. max. a végjátékban kell csatahajó, ha fegyver zavarója van valakink ,de az Ai ritkán használja. Krahenek ellen viszont kell a csatahajó, mert csak arra rakható fel egyszerre a fegyver zavaró és az ECM. Enélkül esélyed sincs. Ha zavaróval nyomulsz, akkor torpedókkal kap szét (Az atom torpedó elég erős). Ha ECM-et raksz meg jön a hamvasztó, ami sosem lő mellé. mókás az is ha emberekkel játszva tudsz csórni vagy venni hamvasztót, hamvasztó vs. hamvasztó fifty-fifty alapon nyírjátok ki egymást. Akinek több hajója van az nyer.

Igen a 10 ezres lakosságszámot nem tudod úgyse elérni ha nincs adó és mindent előre felépítesz, nehéz szinten legalábbis, de embereknél nem is lesz semmi következménye azonkívül, hogy ejnye-bejnyét kapsz üzenetben.

Bezzeg haa Kraheneknél nem csinálod meg az 5 bolygó kolonizálást időre. Kiválik az ököl klán a birodalmadból és bár neked nem volt semmid, de nekik rögtön ágyú tornyos tankjaik meg erős hajóik lesznek, neked meg ugye semmi hiszen, nem fejlesztették és nem gyártottál hadsereget, mert minden pénzedet lekötötte a kolonizálók gyártása. Nehéz szinten 2 éved van 5 bolygóra, csak úgy megoldható ha adót csalsz és jóval korábbi mentést visszatöltve jóval idő előtt elkezded gyártani a hajókat éS van 5 üres bolygó radarhatáron, ami foglalható, na meg ha a távolabbiakat kolonizálod először.

Kémeknél eleinte a beszivárgást erősítem később a harci erőt, támadókémnek ezt, védőkémeknél meg kémelhárítást. Még a legjobb kémhadseregnél is megesik, hogy betalál valami, ilyenkor mindig egy korábbi mentést kell visszatölteni mégpedig olyat, ami a véghezvitt szabotázshoz szükséges idő előtti. Pl. Pénzlopáshoz 50 nap, lázításhoz asszem 150 nap. Valamit pedig másképp kell csinálni. Pl. egy kémet elküldesz kiképzésre, vagy visszahívsz kémelhírásról majd ismét elküldöd pár nap múlva.

Volt mikor azzal próbálkoztam, hogy a szabotázs előtti pár napos mentést töltöttem vissza és a felrobbant hajót eladtam előtte. Akor másik robbant fel. Ham indent eladtam akkor egyik sem, de nem is kapták el.
lojalitást nem érdemes sztem fejleszteni, ha elfogják akkor úgyis vagy kettős kém lesz vagy megölik. Beszivárgást magasra és a harcot támadókémnek, kémelhárítást pedig védőkémnek.


Alapvetően sztem a fontossági sorrend, hogy, először űrben legyél erősebb, minőségben és nem mennyiségben, utána jöhetnek a tankok és ha mindez megvan akkor jöhetnek az épületek. Civil épületeket kár fejleszteni, bolygófoglalásnál úgyis megszerzed előbb-utóbb és még a játék közepén is elvannak a kis lakóépülettel meg a nyomi erőművekkel, később meg el lehet adni őket és modernekre cserélni. Erődökkel nem szoktam sz.rakodni, minek? A játék elején még úgyse támad, a végefelé meg már nem sokat ér egy combosabb flotta ellen, egyszerűbb űrből védeni a bolygót, kinyírni a flottáját és kész, aztán meg a nyomi pár tankos flottáját egy hajó és 1 tankkal követni és visszafoglalni a bolygókat. Aztán meg úgyis csiki-csuki lesz belőle, ide-oda foglalgatunk egy bolygót, így a flottája le lesz kötve, addig a főflottámmal lebontom a birodalmát. Ha meg eladsz minden kutató és gyárót épületet minden foglalt bolygóról hiába foglalja vissza, megakad a fejlődésben, nem tud erősödni ,te viszont igen.

1230. E-Mail küldése LiquidCsillagidő: 2015. 05. 21. 11:12:32
Készítettem egy videót a Sokasodjatok! küldetéshez, ha valakinek gondja van vele:
https://www.youtube.com/watch?v=mwOa0n3tQiA

1229. E-Mail küldése 5APICsillagidő: 2015. 05. 21. 11:08:50
Komolyan olyanokat mesélsz itt el, ameddig én sosem jutok el, mert addigra megnyerem a hadjáratot. :D

Emberekkel szeretek lenni, mert mire felfedezek egy fajt, addigra korvettem van nehéz torpedóval, paralizálóval, azt meg tudjuk, hogy egy paralizáló kiüt 1 ellenséges rombolót, meg a nehéz torpedó is kiüt egy rombolót bizonyos feltételek mellett.
Mikor korvett nehéz rombolóval megvan, nehéz erődöt kifejlesztem, külső bolygókra 1-1-et telepítek azt jöhet bárki.
Ehhez persze kell néhány kereskedő is, hogy tejeljen(nem túl sok). Az adócsalás az nyilván folyamatosan megy, nem is kell feltétlen leállítani az időt hozzá (csak legkisebb sebességre tenni), ha elég gyors vagy és pontos az egered.
A gyarmatosítson egy bolygót küldetés hülyeség, mert adócsalással a 10.000-es lakosságot nem lehet elérni, ha viszont nem terraformálod a bolygót, akkor meg egyenesen lehetetlen.
Menteni nem sűrűn kell, hacsak nem akkor amikor vírussal fenyegetőznek a kalózok meg hasonló, akkor el kell találni milyen irányba indulj el.
Kémkedni nem is nagyon szoktam, 3-4 kém van kémelhárításon, néha elküldöm őket 5-ös kiképzésre ha sok a forrásom... Majdnem mindent megfognak, egyedül a shinarik tudnak kisebb problémákat okozni, ami inkább bosszantó.

Újabban azzal próbálkoztam, hogy a kémemnek 3 tulajdonságát növelem (nem kémelhárítás), tehát beszirvárgás, harc és lojalitás, és kémvadászattal szívatom a shinarikat. Egyszer sikerült emberekkel a shinarik 18-as szintű kémét kinyírnom

1228. E-Mail küldése AdaniCsillagidő: 2015. 05. 20. 21:50:30
Multiban jóval nehezebb, sima játéknál meg hadjáratban még ha nem is trükközöl az adóval (elnyomóra állítod majd hó végén nincs-re), akkor is rájátsztva az AI bugjaira simán verhető a gép. A multival ellentétben single playerben van mentés és visszatöltés korlátlanul és van időmegállítás. Ezek nagy segítségek. Igazi kihívás majd az lesz mikor mentés nélkül próbálom meg (vagyis visszatöltés nélkül játék közben) a hadjáratokat nehéz módon. Könnyűn sima ügy, ott a többi faj sosem elég erős, készakarva is nehéz elbukni. Pláne Krahennel. Már eleve a játék kezdetén Shinarinál kétféle eksön lehet nehéznél. Vagy kalózbolygót kell foglalni (jobbik eset), vagy jön a Chakarg brutál flottával. Első esetnél tankokat kell venni, és Tetra lézert kifejleszteni. Van egy bolygód, megkapod a Bár-t, amit először fognak hiányolni a lakosok (bár elég sokáig be lehet fogni a bagólesőjüket parkok építésével). Másodiknál meg erődöket kell építeni, és bukod az alap 3 rombolódat is, mert legyőzni úgyse tudod a flottát, jobb ha eladod mielőtt letámad vele, és akkor egy darabig nuku flotta. Legalábbis ameddig nem mész el a korvettig addig nem érdemes gyártani, addig marad egy bolygó és csak kutatás, nekem így sikerült egy korvettet legyártani, mire a Toulen jött és háborúzott. Egy korvett két tank és foglalás meg tankokkal erőd körül minden szétlövés, módszerrel maradt csak egy bolygója. Itt jött be az is amúgy, hogy a flottája csak nehéz rombolókból állt és rombolókból, torpedója volt
, de nekem meg volt ECM-em már azzal, nem ment semmire. Paralizáló volt még így a hajói nem voltak ellenfelek, de a végén mivel még pajzsból nem volt csak egy és ágyú sem a vadászai végül kicsinálták a korvettemet mindig, kb. 100. Két korvettel már esélyük sincs. Csak úgy ment ,hogy miután a hajóit szétlőttem visszavonultam, imádkozva, hogy ne vegye el a hajómat.

Van egyébként mikor egy hajót se vesz el, néha érdemes ezzel is próbálkozni, főleg Shinariknál lehet így, harci álcázó a hajóra hajó manipulátorral, egy hajó, megtámadod a flottát, minden fegyver off, ha a manipuláló feltölt akkor lősz egyet -1 hajó neki az tán iszkiri. Ha elvette a hajót akkor mentés visszatölt a harc előttről és ismét. Gyakorlatilag ezzel akármennyi hajóját megsemmisítetted egyetlen eggyel. Eleve a játék végén az AI azért is lesz könnyen legyőzhető, mert mindig egyetlen egy flottája van. Lehet akár 3x akkora birodalma is (pl. Krahen már rég letarolt mindenkit mint egy buldózer, és csak te maradtál, amúgy is szokása ha nem támadsz senkit meg,akkor ez borítékolható)

3-4 flottával simán tudod több oldalról támadni, mire ű egy bolygót elfoglal, de elfoglalsz vagy hármat, és hát előbb-utóbb elfogy, ha meg szorgalmasan bontod le a gyárakat róla akkor pénzed is lesz, neki meg fogy a gyártási kapacitása, sima matek, előbb-utóbb neked lesz nagyobb a te flottád hízik gyorsabban, neki a kutatási kapacitása is csökken, neked nem, így le is hagyhatod.

Másik AI bug. Ha ismer gyárral rendelkező bolygót nálad akkor sokszor azt akarja először betámadni. Néha működik taktikakén, hogy bolygót foglalsz, és meghagyod a gyárakat, és akkor megindul flottájával oda. Mielőtt odaér lebontod a gyárakat. Vagy raksz rá egy db. tankot és önmegsemmisítőt, majd tankal menekülsz a bolygót meg berobbantod a tankjaival együtt. Könnyű szinten lamer játékkal jó ez, mikor az ellen 100 fölött hajóval 1000 fölötti vadásszal és több ezer tankkal nyomul, amit ugye nincs az a földi védelem, ami visszaver. Elszáll 2000 tank, közben írtod több irányból a bolygóit, mert ugye neked is lehet ennyi hajód addig, de te 4-5 felé osztod flottád mert pár 100 tank is elég a biztos győzelemhez. Egy darabig nem lesz sok tankja, mert ennyit nehezen tud pótolni egyszerre.

Krahennél hadjáratban van mikor a látnokod megmutatja átmenetileg az összes flottát. Ha ekkor nekimész az embereknek akár a teljes galaxist átutazva és bolygót foglalsz ha tudsz/találsz akkor gyakorlatilag sikerül kiiktatni A flottáját legyőzöd ill. a te bolygóiddal nem fog foglalkozni a sajátjait próbálja visszafoglalni. Ha meg őket sikerül az elején lenyomni akkor nem sok félnivalód lesz már. Kereskedőket ölve a Shinari nem lesz túl erős, Az Iberonokat és Toulent meg azelőtt kell legyőznöd, hogy kifejlesztik a hamvasztót. Célirányos kutatással ez sima ügy, az AI ahogy elnézem lineárisan halad, épít annyi labort, amennyit bír, de mindhárom fajtából és mindent kifejleszt még a szükségtelen marhaságokat is, és nem kapcsolgat kibe épületeket. én meg ha 10 laborkaapcitás van akkor mind a 10 űrhajó lesz a többi ha van meg kikapcsolva a végére mire eljutok a 16 űrhajólaborig már meglesz a 6 épület és a 10 tank is, de csak a nehéz cirkáló és Hamvasztó után jutnak szerephez (kivéve Krahen, ahol muszáj elmenni a lézer torony lánctalpas tank, lőtáv növelőig, ha jön a cha- kargos küldi pláne). Amúgy meg Shinariknál Hajó manipuláló embereknél antianyag sugárig fejlesztek hajót ,aztán 10 tanklabor bekapcs és sorban a tankokat majd a tornyokat, lőtáv növelő, lebegtető. Alapból ennyi. Utána jöhet a csatahajó, meg az elhárító pajzs. Ha kell akkor ezután jönnek a z épületek, civilek közül eddigra visznt már tuti megvan a mezon erőmű és a stadion kivételével minden, kis szeencséve lez a kettő is, megszerzed foglaláskor vagy megveszed. A fejlett gyárak jöhetnek még.

Skirmish lehetetlen szint még az igazi embert próbáló. Hadjárat nehéznél az ellenfél nehéz lézerrel, nagy lakóépülettel, kombinált radarral és asszem torpedóval is kezd, lehetetlennél meg már alapból majdnem fullos nehéz korvettet kapnak, ECM, torpedó már van meg talán egy alap ágyú is, na meg nehéz lézer itt is. Ha idejekorán megtalál valaki akkor cseszheted, vagy sikerül kivédekezni erődökkel vagy nem,

1227. GarrettCsillagidő: 2015. 05. 20. 16:09:47
Basszus ennyi iromány után komolyan mondom este nekiesek valamelyik hadjáratnak...
Megjött a kedvem hozzá, pedig inkább a többjátékos mód híve vagyok, de oda gondolom úgyse jönne senki.
Jó lesz edzésnek, lassan itt a találkozó, formában kell lenni, Endrét le kell győzni idén is (tudom, hogy olvasod ) :D

1226. AdaniCsillagidő: 2015. 05. 20. 08:37:21
Ez a védd meg a toulenes trükk jó, ki fogom próbálni.

Igen a Krahenek gyenge pontjára játszik rá itt is. Nincs diplomácia, nincs kémkedés, így nem tud bolygóinfót szerezni a messze lévőt nem találja meg. Az egyetlen esélye ha elkezd terjeszkedni remélve, hogy megtalálja a Toulent, vagy bolygókat kolonizál vagy másik birodalmat foglal, de mindkettő időbe telik ráadásul a kolonizált bolygója védtelen, és könnyű védekezni is ellene, ha foglalod azelőtt mielőtt felépl a főépület és azonnal el is adod a épp épülő főépületet. Neked pénz, ő meg bukott 50 ezer kreditet.
Hadjáratban és Skirmishben is ki lehet ezt használni, ha betámad a Kra hen akkor csak a felfedezett bolygóidat tudja támadni elég azokat védeni. Ha meg megpróbál kolonizálni bolygót nálad akkor azt azonnal lerohanni és eladni a főépületet.
Flotát az AI nem támad csak akkor ha lassabb nála, és az Ai sokáig 12-es marad, mert a rombolóit is bennehagyja a flottában

1225. AdaniCsillagidő: 2015. 05. 20. 08:30:56
Multiban minden fajjal lehet alkotni, az AI hibáit nem követed el akkor sima ügy. A Toulen gyorsan szaporodik, így a népesség nagy lesz, így a bevétel is. Felelőtlenül meg nem kolonizálsz, ahogy az AI teszi, hanem űrhajókat gyártasz, csak ha muszáj akkor kolonizálás, így nem fedeznek fel korán, Toulenekkel ugye ha sikerül hamvasztóig eljutni már van ütőképes fegyver. Multiban, Skirmish-ben amúgy az Antari kb. ami a legjobb, a +2 faktor nagy előny, gyorsan hperhajtómű 3, amivel már alapból 14 egységgel hasítanak a hajók, Ameddig az ellen nem jut el a cirkálóig addig nem lesz űrcsata ha te nem akarod, viszont a védtelen bolygóit lehet foglalni az alap két tankkal. Bolygó elfoglal majd minden elad róla módszer sok pénz lehet kaszálni.

Na meg a másik jó trükk, ami több fajjal is működik, hogy sorban foglalod el a bolygóit, utána auto építés kikapcs, adó elnyomóra vagy kizsákmánoylóra, gyártó kutató, épületek, kémközpont, stadion ill .egyéb drága épületek eladása. Szépen sorban. Foglalja csak vissza akkor újabb kör, időközben épülő katonai épületek ill. egyebek ismét eladása. Ezt elég sokáig lehet folytatni, jön a pénz az épületek eladásából folyamatosan.

Ha van szövetségesed ill. harmatgyenge elelnfél, akkor egy erősebbet lehet úgy is gyengíteni, hogy az elfoglalt bolygót odaajándékozod másnak. Így már nem fogja visszafoglalni. Ha meg legaluláltal róla mindent akkor nagyon nem is segíted vele.

Az AI gyengéje, hogy sok bolygóján van gyár, és nme koncentráljha egybe, így ha a kevésbé vagy sehogy nem védett bolygóit elfoglalod és eladod róla a gyárakat, akkor max. 1-2 erősebben védett bolygója marad, de ott sincs sok gyár, így meg jelentősen visszaesik a gyártási kapacitása. én mindig kinevezek egy gyártó bolygót, eleinte ugye a kezdő, aztán ha sikerül időben találni 250%-os boly akár 200%-os bolygót akkor az lesz, a játék közepe felé már kettő gyártó bolygó, egyikre tankgyárak a másikra hajógyárak. Egyetlen gond lehet ,ha fellázítják ,de akkor meg visszatöltöm a mentést és megerősítem a kémelhárítást.

Kémeknél is random megy amúgy a küldetés sikere. Próbáljátok csak ki. Elküldöd pl. találmányt lopni. Esélye 40%. Mentesz előtte. Ha nem sikerül vagy elkapják, mentés visszatöltés. Ismét. és lehet, hogy másodjára vagy sokadjára már sikerül neki. Ugyanígy ha elfogtak a kémeid egy idegen kémet, akkor érdemes menteni, és ha megszökik vagy pl. nem akar átállni vagy kettős kém lenni, akkor mentés vissza és újra próbálkozás, esetleg akkor már megölöd.


Apropó, arra emlékeztek, hogy embereknél van olyan mellékküldetés, hogy egy kereskedő kér meg ,hogy vedd fel kémnek a fiát, mert meg akarja leckéztetni ,de vigyázz rá, mert nem tapasztalt kém? Nekem semmi se történt mikor direkt öngyilkos misszióra küldtem és meg is ölték. Sosem hallottam a kereskedőről többet.

A kalózlányt viszont érdemes feleségül venni, egész jó flottát kapsz és ráadásul bátran nekimehetsz bárkinek vele, kalóztámadásnak veszik.


Másik dolog, ami jól jöhet még, hogy ameddig te nem látod az ellenfeleket, addig ők se foglalkoznak veled, nem fognak hadat üzenni, így ha nem fejleszted a radarodat akkor ki lehet tolni azt az időt, ameddig betalálnak. Nehéz szinten az életed múlhat rajta. Majdnem minden fajnál érdemes legalább egy korvettig eljutni, amin van paralizáló vagy torpedó és nehéz lézer esetleg valamilyen ágyú még ill. ECM a torpedók ellen. Ebből ha van legalább 2 már ütőképes a flotta. Ha mégis felfedeztek és neked ugranak akkor már van 6-7 laborod legalább, úgy nem lesz gond gyorsan rágyúrni a radarokra, amikor már kell. Volt mikor szerencsés sarokban kezdésnél már Cirkáló is ki volt fejlesztve és már a nehéz is úton volt és csak akkor jött a Godan. Rombolók nehéz rombolók, két korvettel nem okozott gondot legyakni a flottáját a hátrafelé menekülés (mk4-es hajtómű) és paralizálóval támadás taktikával ,torpedói ellen meg ott volt az ECM. A bolygóid nagy részét meg tudtam foglalni az alap két kerekes tankkal. Vettem lánctalpasokat lézer toronnyal és azzal a főbolygóját is. Közben kémekkel találmányinfózás és 10 ezer kreditért meg tudtam venni pár tankos tervet, hiszen én csak hajókat fejlesztettem addig semmi mást, civil épülteket meg ugye bolygófoglalással megszereztem.

Ami még fontos, de lehet sokan nem tudják. Főleg a játék közepe-vége felé lehet hasznos, hogy vannak ugyanannyiba kerülő fegyverek, amik így ingyen cserélgethetők. ECM/fegver zavaró pl. Kraheneknél pl. ha flottát támadsz akkor előtte mentés, ha hamvasztója van akkor fegyver zavarót a hajókra, ha még nincs akkor inkább ECM (Csatahajóra lehet csak mindkettőt felrakni, de egy erős több csatahajós Krahen flotta már úgyis szinte lehetetlen. Ha nincs csatahajód biztosan, vagy közel maradsz ,hogy zavard a hamvasztót és akor szétkap torpedókkal, vagy távolra mész ECM-el, akkor mg hamvasztóval lő miszlikre.

Tankoknál meg rakétazavaró és a lebegtető cserélhető ingyen, Krahenekénl és Cha kargoknál jó lehet a rakétazavaró ha rakétatornyos tankokkal támad, aztán következő bolygón, ahol nincs rakétás tank mehet vissza a lebegtető.

1224. GarrettCsillagidő: 2015. 05. 19. 23:20:10
Nem lehetetlen az, csak kicsit másképp kell gondolkodni. Bármit is adsz nekik, semmit nem fognak csinálni, ez tényleg így van.
A krahentől minél távolabb kolonizálj egy bolygót, amit adj is oda a toluennek azonnal. Ezután foglald el a kezdőbolygóit, mielőtt a krahen tenné ezt.
A toluen nem fog hátbatámadni, a krahen meg úgy emlékszek téged nem piszkál, ameddig meg nem támadod. A toluent keresi majd, de nem fogja megtalálni.
Fontos, hogy rohand le a toluen bolygóit az elején, mert ezeket a krahen nagyon gyorsan megtalálja, és onnantól kezdve nem tudod elbújtatni a kis szexkazán köcsögöket.
Utána már a tipikus antari taktika, jó hajtómű gyenge hajókra + fejlett tankok, bolygókat foglalni, űrcsatákat kerülni... Habár én is úgy emlékszek, hogy általában 1-1 hajós "flottákkal" próbálkozott.

A kereskedelmi szerződés egyébként emlékeim szerint arra jó, hogy a szerződött felek két bolygója (legközelebbi vagy véletlenszerűen választott, nem emlékszek) közé beragadnak a kereskedők.

Amúgy nekem az iberon mellett pont a toluen a kedvencem, nem kifejezetten osztom azt a véleményt, hogy gyengék (habár egyjátékosban valóban nem szoktak sokáig élni). Multiban azért lehet velük alkotni..

5 / 54 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 :: Következő >>

A fórum motorját saxus készítette 2004.június 6-án,Endre pedig átdolgozta 2020.január 23-án.