Imperium Galactica II fórumok


Új üzenet
Név:
E-Mail cím:
BBCode: BBCode súgó
Hozzászólás:
Kód:




E-Mail cím és név megadása nem kötelező! A hozzászólásokban nem használhatsz HTML kódokat, viszont helyette tartalmazhat BBCode-t! A hozzászólások tartalmával az oldal üzemeltetői nem feltétlenül értenek egyett.

19 / 28 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 :: Következő >>

228. TurlduKCsillagidő: 2007. 10. 03. 17:35:21
Hello, im french, so i dont speak hungary language :s

I have problem when i must insert cd 2 of IG 1, can you help me ?

227. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:27:32
Mentem, keresek a neten további érdekes, netán elszúrt állásokat helyre tenni az ellenséget ebben a nagyon klassz számítógépes játékban is, mint az IG 1

(Arról most nem írok, hogy az IG 2-ben minden létező variációban hogy és miképp lett tönkreverve mindig az ellenség, akár hadjáratban, akár a skirmisekben, bármely nehézségi fokozatban. De imádon a lehetetlen missziókat is Magam is készítettem olyan pályákat, amikor csak a legmagasabb adózási fokozat használható és persze mindig föllázadnak az IG2ben a bolygók,másokhoz csatlakozva,de végül is mindig úrrá kell lenni a lázadó birodalmon, netán az egész lázadó galaxison, kerül amibe kerül
Végül is midnen parancsnok, admirális feladata az, béke legyen (veletek

(A Pax Imperia is hú baccus de nehéz a legnehezebb beállításokban, egyedül a 15 másik szövetséges fajjal szemben, de az IG-k jobbak, hisz magyarok,csak így tovább)

226. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:21:33
Sziasztok és jó játszást. én pl kerek 10 év múltán vettem elő egy akkoriban még szinte megjátszhatatlanul szétvert mentett állásom. Dehát ugye a galaktikus idő nem csak ott telt, és hát sikerült még azon a galaktikus probléma helyzetetn is úrrálenni
az Admirálisnak, ez van

225. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:19:33
105 bolygó van ugye az IG1-ben,a végén a 104 enyém, szépen beépítgetve,persze ügyelve az össz épületlimitre,és az egy szinte lecsupaszított Dargslan utolsó bolygó, valamelyik Outer, vagy bármely más, adott esetben lehet hogy már nem is a Dargslanok által lakott, hanem a Drib, vagy Ychom, netán Morgath faj rabszolgabolygója

Nem mondhatnám,hogy élvezem,hogy ezen az utolsó bolygóján a Dargslan birodalomnak már esetleg főépülete sincs, csak egy árva laktanyája,összvissz, pár könnyűtankkal esetleg

összességében csak akkor élvezetes nagyon számomra ez a játék, amíg eléggé eélye van is az ellenfélnek, bármire, de amikor már csak a visszavonulásra, vagy a feladásra,hát nem tom,érzem,már közel a vég(e

224. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:15:11
Ezzel szemben a Normál fokozatú hadjáratban rettenetesen nagy tartalékokat képez még a Dargslan faj is és értük kell menni, akkor télleg le kell igázni az egész galakszist, noha a normál fok miatt akkor meg tulképpen kisebb az ellenállás

223. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:12:35
Tudom,vannak különböző pecsek, megturbózások,javítások a játékokhoz, de például,hogy nem mélyedtem el mind beállítási változtatásában, azokéban amik a neten keringenek, így hát csak a játékról magáról beszélve, érdekes,hogy amikor a Nehéz fokozatú hadjárat megy a IG 1-ben, az ellenségek annyira jönnek, annyira építik a támadó haderőt, hogy ezért mága saját bolygójaikat is lépesek lebontani, pénzzé tenni,majd ezen persze haderőt vásárolva.

Szörnyű, nah, amikor úgy nyerek, hogy tulképpen egyetlen Dargslan bolygót se pusztítok el,me ezt megteszi maga, a nagy igyekezetében

222. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:08:47
érdekes, én mindig nyerek, minden csítolás, bármi segítség nélkül is

Naon szeretem, amikor a csaták végén az értékelésnél azt írja ki, kíváló, vagy azt hogy HIHETETLEN

Mint például amikor egyetlen vadász eggyel gyakorlatilag leszedem a támadó Garthog flottát, persze egy kis földi űrágyú tűzerő háttértámogatással,meg ilyenek

221. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:06:45
Persze a legmagasabb fejlettségi szintet elérve és full támadó flottafelszereléssel (flotta harciérték esetleg pl több is mint 32ezer pont), vagy védekezésben a jól kiépített űrvédelem, (értéke akár több mint 5ezer harciértékpont),nem is beszélve a 60-80 legerősebb védő földi járművünk bevetésével, ha megtámadni próbál a földön az ellenség, a dolog, a harc nagyon egy esélyes

220. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 09:03:27
Nekem nagyon tetszik a játékban az erős forrás korlátozás, a támadó és védekező erő korlázozás, az egész galaktikára vonatkozó épület limit, s persze az is,hogy a bolygókat is praktikusan célszerű beépíteni. Az automatizmusok,úgy az építésre,mint a gyártásra, vagy akár csak a földi égi csaták lejátszására az IG2-ben sajnos gyorsítják és egysíkuzzák a játékot,csökkentve taktikai és stratégiai megtervezés alaposságának szükségességét. Ezzel szemben az IG1 valóban a face to face harc mesterműve.

219. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 08:59:31
Nagyon jó a végére érni,úgy értem,meghódítani, vagyis leverni az utolsó Dargslan bolygót is,mert ugye ekkor van vége a játéknak,bárhány más faj is él még a galaktikában Persze, a legtöbb saját bolygónk akkor van, nagy termelési és adózási kapacitással,ha már nincs más faj,csak az admirálishoz tartozó emberi birodalom,meg a 1szem dargslan bolygó,és persze minden kolonizálható bolygó is beépítve

218. E-Mail küldése AdmirálisCsillagidő: 2007. 09. 23. 08:56:10
Sziasztok,nekem is tetszik a IG 1 is

217. kadam82Csillagidő: 2007. 09. 15. 12:21:56
Raptor!

Légyszives magyarázd el nekem msn-en, hogy hogyan kell elindítani a játékot DOSbox alatt!

MSN címem: lizzard@tvn.hu

Előre is köszi, üdv: ádám

216. E-Mail küldése winter1990Csillagidő: 2007. 08. 23. 22:10:36
én úgy emlékszek az opciokba lehet álitani.

215. E-Mail küldése PhulayCsillagidő: 2007. 08. 23. 14:06:18
Helló Kérdésem az lenne h a játk közben az geér sebességét hogy lehet állítani?

214. AndrásCsillagidő: 2007. 08. 17. 17:30:53
Rosszul emlékszel, nem lehet minden épületet felhúzni.

213. ScRyPtCsillagidő: 2007. 07. 20. 14:02:31
én úgy emlékszem h az idegen bolygókon is lehetett minden épületet építeni, most meg a planetáris pajsznál nemtok lejjebb menni.
én emlékszem rosszul vagy régen sem lehetett mindent építeni idegen leigázott bolgyókon?

212. RaptorCsillagidő: 2007. 07. 17. 11:08:12
Majd msn-en.
Leirom hogy kell

211. E-Mail küldése winterCsillagidő: 2007. 07. 16. 21:23:03
már akinek

210. RaptorCsillagidő: 2007. 07. 15. 23:57:46
xp alatt dosbox ban megy

209. E-Mail küldése winter1990Csillagidő: 2007. 07. 15. 18:54:36
a myvipen megnyilt az ig1-2 klub :D

208. kadam82Csillagidő: 2007. 07. 15. 18:53:09
Ja, és ahogy korábbról olvastam, próbáltam a Dos parancssor alól is indítani, el is indult, csak általában 1-2 perc után kivágja az asztalra. Normális indításkor azzal az üzenettel lép ki, hogy "Az NTVDM CPU meg nem engedett utasítást talált CS:0000 IP:0077 OP:f0 37 05 0e 02 Az alkalmazásból való kilépéshez katt..."
De van amikor nem ezzel a hibával lép ki, szóval nem értem...

207. kadam82Csillagidő: 2007. 07. 15. 12:05:42
Sziasztok!

Ma feltelepítettem az IG1-et XP alatt, telepítéskor fel is ismerte a hangkártyát, majd telepítés után, amikor elindítottam, a videóknál kicsit késett a kép a hanghoz képest, de nem volt annyira zavaró.
A progléma a következő: amint elindul a játék, nemsokkal utána automatikusan kilép a játékból, pedig a kompatibilitást is átállítottam Win98-asra.
Kipróbáltam ezt a DosBox 0.70-et is, de ezzel csak a főmenüig jutottam, betölteni egyáltalán nem tudtam a játékot.
Van vkinek esetleg más ötlete DosBox-on kívül, lehetőleg úgy, hogy WinXp alatt fusson a játék?

üdv: ádám

206. E-Mail küldése PárducCsillagidő: 2007. 07. 10. 20:17:33
Nekem van egy eladó, bontatlan csomagolású IG II. Szal vadiuj.
800 ért adnám.
Alkudhatunk.

205. RaptorCsillagidő: 2007. 07. 05. 17:46:10
Magyar kiadású IG2 kell.

204. E-Mail küldése Farkas CsabaCsillagidő: 2007. 07. 03. 17:23:32
HELPHELPHELPHELP!!!

19 / 28 oldal<< Előző :: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 :: Következő >>

A fórum motorját saxus készítette 2004.június 6-án,Endre pedig átdolgozta 2020.január 23-án.